annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kende je deze al?

Topic gestart op: 23-02-21 16h28

Antwoorden: 204 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Kende je deze al?

 

Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
204 ANTWOORDEN 204
Cdt24801
Wijze
Wijze

En weet je nu al waar je als leerjongen aan de slag kunt, Erik? Vraagt de pastoor aan de misdienaar.

Nee, nog altijd niet, antwoordt de jongen. Vanochtend ben ik naar de VDAB geweest, maar ik heb niets gevonden. Er waren alleen jobaanbiedingen voor leerlingen van beide geslachten, en wie heeft dat nu?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Het was al ff geleden, hier nog eentje om het af te leren:

slecht begrepen.jpg

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


MustafaY
Leidende genezer

😂😂

Cdt24801
Wijze
Wijze

"Peter, wat ben je toch stil vandaag."

"Ja, tante, dat komt omdat mama me een euro heeft beloofd als ik m'n mond houd over die gekke wrat op uw neus."

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

President Barak Obama en premier Yves Leterme zijn samen op een Internationale wetenschappelijke beurs.
Vol belangstelling volgen ze de presentatie van een machine die het mogelijk maakt om in de toekomst te kijken.
Beiden beslissen ze om de machine te testen door een vraag te stellen.
President Obama begint: "Hoe zal de USA er over 100 jaar uitzien?"

Met een zoemend en trillend geluid treedt de machine in werking,
en na enkele minuten rolt er een geprint blad uit de machine.
Obama leest hardop voor: "De natie is in goede handen van een Republikeins president,
er is geen misdaad meer, er zijn geen conflicten meer.
De Taliban is verslagen, Noord Korea is een democratie, de economie is gezond en draait op volle toeren."

Die machine lijkt me wel interessant, denkt Leterme, en hij wil ook de test doen.
Hij stelt de vraag: "Hoe vergaat het België over 100 jaar?

Zoemend begint de machine aan haar taak, en even later rolt de print uit de gleuf.
Wanneer Obama merkt dat Leterme naar het blad blijft staren, vraagt hij uitermate nieuwsgierig:
"Come on Yves, wat staat er te lezen?"

Leterme: "Wel heuh... ik kan het niet lezen, het is in het Arabisch!"

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen