Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-02-21 16h28
Antwoorden: 204 antwoorden
Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"
Moos wil niet in militaire dienst. Als hij voor de keuringsarts staat, zegt hij dat hij ziek is. "Wat scheelt eraan?" vraagt de dokter. "Ik ben zwaar hartpatiënt, dokter. Ik kan geen trappen lopen." "Geeft niet," zegt de arts: "je komt bij de infanterie. Die vechten op de grond."
Een aantal mensen zitten in een café en hebben het over het afleren van slechte gewoontes bij het personeel. 'Daar heb ik geen problemen mee,' zegt de een. 'Ik ben banketbakker en als ik een nieuw personeelslid krijg, laat ik hem de eerste week zoveel snoepen als hij wil. Na die week heeft hij zoveel gegeten dat zijn trek in zoetigheid wel is vergaan.' 'Tja, was het bij ook maar zo makkelijk,' zegt een ander. 'Wat doet u dan?' vraagt de bakker. 'Ik ben bankier.'
Een paar gezegdes.
Drie mensen kunnen een geheim bewaren,
wanneer twee van hen dood zijn.
Mijn vader heeft me werken geleerd,
hij heeft me niet geleerd ervan te houden.
Alleen de doden en dwazen veranderen nooit van mening.
Konijnenpijpen is geen werkwoord en je kunt ook gaan zitten in een
stacaravan.
Nieuw verkeersbord in Limburg: een hert met een rode streep over.
Betekenis: 'Niet te hert rijen.'
Vier rijkswachters vermoord in Limburg: twee bij een overval en twee bij de
reconstructie.