annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kende je deze al?

Topic gestart op: 23-02-21 16h28

Antwoorden: 204 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Kende je deze al?

Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7."
Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
204 ANTWOORDEN 204
Cdt24801
Wijze
Wijze

Twee honden zien voor het eerst een parkeermeter. Zegt de ene hond tegen de andere: 'Jawadde, hier moet je betalen om te plassen!'

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

"Pieters, waarom ben je nu pas op kantoor?"

"Omdat u gisteren gezegd hebt dat ik de krant maar thuis moet lezen."

Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Er komt een wat zielige uitziende man bij de dokter en zegt klagelijk:
"Dokter ik voel mij al een hele tijd zo slap als een vod. Altijd maar moe, lusteloos en ik heb niks kracht meer."
Na onderzoek zegt de arts "kijk ik ga U een flesje pillen meegeven, slik er alle dagen 3 van en kom binnen een week eens terug."
Na de week verschijnt de man weer bij de dokter met dezelfde klacht, heel verbouwereerd vraagt de arts hoe het komt dat hij met zo een goed middel nog geen beterschap heeft, en of hij wel regelmatig zijn pillen geslikt heeft.
"Ach", zegt de man, "nee, ik krijg dat fleske niet open."

Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

kerstmannietgeloof.jpg

Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

De baas tot zijn personeel

"Beschouw mij niet als jullie chef, maar als een goede vriend die altijd gelijk heeft."

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen