annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst bereikbaar tussen 8u en 22u is een leugen

Topic gestart op: 07-09-19 21h38

Antwoorden: 10 antwoorden

ddd88
Aspirant verkenner

Klantendienst bereikbaar tussen 8u en 22u is een leugen

De klantendienst zou bereikbaar zijn alle dagen (ook op feestdagen) tussen 8u en 22u volgens de website.

Als je vervolgens gaat bellen krijg je lekker te horen dat ze enkel bereikbaar zijn tussen 8u en 20u en dat de tijden op zondag nog eens afwijken ook nog.

 

Jongens... Kom op nou...

 

URL: https://www.orange.be/nl/contact#/technische-ondersteuning/voor-je-internet-en-tv

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@ddd88  ik zie toch dat het enkel is op de link die u heeft door gegeven maar als ik kijk op de site bij contacteer ons zie ik tot tot 20 uur overal bij staan bij alle andere ondersteuningen. Denk eerder dat het vergeten is aan te passen en niet zo zeer een leugen zoals u zegt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@ddd88 

Een leugen zou ik het niet meteen willen noemen .... Eerder een fout op die pagina van de website.

Wanneer ik google op openingsuren klantendienst Orange kom ik hier op uit:

1. VIA TELEFOON

  • Als je belt met een Orange nummer in België: Bel 5000
  • Als je niet belt met een Orange nummer in België: Bel 02 745 95 00
  • Als je belt vanuit het buitenland: Bel 0032 2 745 95 00

Dit zijn de telefoonnummers van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar:
– maandag tot en met zaterdag: 8u00 tot 20u00:
– zondag: 10u00 tot 18u30

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


yves03
Gewaardeerd verkenner

ik kan de klantendienst niet bereiken sinds 1 week. Ik heb een bericht gestuurd langs messenger maar krijg geen antwoord.   

Ook niet mogelijk langs vaste telefoonnummer 02 745 95 00.

Heeft iemand een andere telefoonnummer om de klantendienst te bereiken als je GSM niet meer werkt.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@yves03 dit zijn de enige wegen en nummers die wij ook kennen. Of wel kan je een reminder sturen op messenger of wel heb je nog even geduld. Het is druk voor die mensen daar geloof me is echt zo , ik heb ook een klein dossier lopende daar maar ik vraag er niet achter , zie wel als het is opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ddd88
Aspirant verkenner

@Cdt24801

Toch wel een heel ernstig gebrek vind ik dan.

Bedankt voor het doorgeven van de correcte tijden.
Komisch dat ze dan wel de moeite namen om dit te updaten, maar dan de website vergeten...

Leden met de meeste pluimen