Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-09-19 21h38
Antwoorden: 10 antwoorden
De klantendienst zou bereikbaar zijn alle dagen (ook op feestdagen) tussen 8u en 22u volgens de website.
Als je vervolgens gaat bellen krijg je lekker te horen dat ze enkel bereikbaar zijn tussen 8u en 20u en dat de tijden op zondag nog eens afwijken ook nog.
Jongens... Kom op nou...
URL: https://www.orange.be/nl/contact#/technische-ondersteuning/voor-je-internet-en-tv
@ddd88 ik zie toch dat het enkel is op de link die u heeft door gegeven maar als ik kijk op de site bij contacteer ons zie ik tot tot 20 uur overal bij staan bij alle andere ondersteuningen. Denk eerder dat het vergeten is aan te passen en niet zo zeer een leugen zoals u zegt.
Een leugen zou ik het niet meteen willen noemen .... Eerder een fout op die pagina van de website.
Wanneer ik google op openingsuren klantendienst Orange kom ik hier op uit:
Dit zijn de telefoonnummers van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar:
– maandag tot en met zaterdag: 8u00 tot 20u00:
– zondag: 10u00 tot 18u30
ik kan de klantendienst niet bereiken sinds 1 week. Ik heb een bericht gestuurd langs messenger maar krijg geen antwoord.
Ook niet mogelijk langs vaste telefoonnummer 02 745 95 00.
Heeft iemand een andere telefoonnummer om de klantendienst te bereiken als je GSM niet meer werkt.
@yves03 dit zijn de enige wegen en nummers die wij ook kennen. Of wel kan je een reminder sturen op messenger of wel heb je nog even geduld. Het is druk voor die mensen daar geloof me is echt zo , ik heb ook een klein dossier lopende daar maar ik vraag er niet achter , zie wel als het is opgelost.
Toch wel een heel ernstig gebrek vind ik dan.
Bedankt voor het doorgeven van de correcte tijden.
Komisch dat ze dan wel de moeite namen om dit te updaten, maar dan de website vergeten...