Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-18 17h37
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zou wel handig zijn mocht er een app bestaan om zo direct via smartphone te kunnen inloggen.
Ik doe dit nu steeds met mijn welkoms mail. Hoe loggen jullie in? En hoe sta je tegenover app?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het lijkt mij het meest logisch als je op jouw pagina van Orange zit dat je dan ook gewoon kan doorklikken indien je met een vraag zit. (omdat iets onduidelijk is even vlug naar de vragen/oplossingen op de Tribe)
om dit forum in een App te plaatsen zal niet eenvoudig zijn. Waarschijnlijk zal het niet zo overzichtelijk zijn als op PC.
Ik weet dat dit al een jaar oud is, maar de oplossing voor dit probleem is reeds elders in dit forum behandeld: maak Tribe compatibel met Tapatalk en het is in orde. Volledig gebruiksgemak en leesgemak vanop de smartfoon.
Hallo!
Nu kan je Tribe inderdaad nergens terug vinden maar dat is normaal, we zijn nog in pre-launch. Na de officiële launch zal je natuurlijk links op onze website en op de app My Orange vinden.
Er is geen specifieke app voorzien.
Tip: als je vlugger naar Tribe wil via je smartphone, kan je altijd een snelkoppeling op je scherm toevoegen. Weet je hoe je dat kan doen?
Candice