annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst

Topic gestart op: 21-07-20 12h41

Antwoorden: 11 antwoorden

mikeverkens
Gewaardeerd verkenner

Klantendienst

OPGELOST

Ik kocht onlangs een nieuw toestel met abonnement. Vorige toestel was ook aangekocht met abonnement maar heb ik daardoor 3 maanden vroegtijdig moeten stopzetten. 

 

Volgens mijn aflossingstabel bij het verbreken contact staat dat ik nog slechts een 28 euro moest betalen maar op factuur een restwaarde van ongeveer een 210 euro. 

Bellen en bellen.... Nog is bellen.... Telkens onwetende nieuwe Belgen die u probleem maar niet serieus opnemen. Orange shop Halle die mijn probleem begrijpt maar ook zegt dat die van het callcenter onbekwaam zijn.... Via orange facebook geen reactie.... 

Wat moet een mens doen om een rechtvaardige factuur te krijgen??? Nu krijg ik een bericht dat ik binnen de drie dagen moet betalen terwijl telefonisten mij gegarandeerd dat dit niet zou gebeuren zolang mijn dossier loopt.... Na 10 dagen dossier in behandeling... Had ik toch al een oplossing gehoopt voor mijn probleem.

Iemand die kan helpen....

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
davyvdp
Ervaren verkenner

@mikeverkens 

Wanneer u niet akkoord gaat met het gefactureerde bedrag, is het in uw belang om de factuur per aangetekend schrijven te betwisten. De betwisting gebeurt het best aangetekend vooraleer de betaling wordt uitgevoerd. Betaal zowiezo het deel waarvan je denkt dat dit correct is en vermeld in het aangetekend schrijven waarom je hun factuur betwist.

Voorbeeld:  Ik heb inmiddels uw factuur ontvangen [factuurnummer en factuurdatum]. Ik kan mij echter niet (volledig) akkoord verklaren met het factuurbedrag. Ik wens dus uw factuur  te betwisten om volgende reden...Ik betaal u nu een bedrag van [… euro]. Dit vertegenwoordigt het door mij niet betwiste gedeelte van de factuur.

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
mikeverkens
Gewaardeerd verkenner

Net gedaan maar intussen zit ik wel met berichtje dat je binnen de drie dagen moet betalen of er komen kosten bij.... Wachten is één ding maar is geen klein foutje he.... Wil gerust 50 euro te veel betalen want loop hier al 10 dagen mij lastig te maken en ben het beu tis zomer, vrije dag en hopla betaal u factuur dan weer zo nen niet Belg aan de lijn die beweert dat factuur juist is.... 

Alleee sorry maar het is er over.... 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@mikeverkens  ik begrijp heel goed wat je er mee bedoeld. Het is ook geen kleine reken fout die er gedaan is , allee als ik het zo lees natuurlijk want ik ken de daadwerkelijke factuur niet. Daarmee bedoel ik wat ze hebben geteld en dergelijke heb daar geen inzicht op. Maar tussen € 28 od € 211 is een te groot verschil. Je kan ook de totaal factuur betalen en dan de rest terug laten storten want je dossier is toch lopende. Maar of je dat moet doen  .....ik zou het allersinds niet doen. Als ik in mijn recht sta dan betaal ik ook niet en als de bewijzen er voor zijn dan hebben ze pech. Maar om weer een hoop andere kosten voor te zijn zou ik wel overwegen te betalen en dan moeten ze de rest maar terug betalen of verrekenen. Het is een lastige situatie. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen