annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst

Topic gestart op: 21-07-20 12h41

Antwoorden: 11 antwoorden

mikeverkens
Gewaardeerd verkenner

Klantendienst

OPGELOST

Ik kocht onlangs een nieuw toestel met abonnement. Vorige toestel was ook aangekocht met abonnement maar heb ik daardoor 3 maanden vroegtijdig moeten stopzetten. 

 

Volgens mijn aflossingstabel bij het verbreken contact staat dat ik nog slechts een 28 euro moest betalen maar op factuur een restwaarde van ongeveer een 210 euro. 

Bellen en bellen.... Nog is bellen.... Telkens onwetende nieuwe Belgen die u probleem maar niet serieus opnemen. Orange shop Halle die mijn probleem begrijpt maar ook zegt dat die van het callcenter onbekwaam zijn.... Via orange facebook geen reactie.... 

Wat moet een mens doen om een rechtvaardige factuur te krijgen??? Nu krijg ik een bericht dat ik binnen de drie dagen moet betalen terwijl telefonisten mij gegarandeerd dat dit niet zou gebeuren zolang mijn dossier loopt.... Na 10 dagen dossier in behandeling... Had ik toch al een oplossing gehoopt voor mijn probleem.

Iemand die kan helpen....

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
davyvdp
Ervaren verkenner

@mikeverkens 

Wanneer u niet akkoord gaat met het gefactureerde bedrag, is het in uw belang om de factuur per aangetekend schrijven te betwisten. De betwisting gebeurt het best aangetekend vooraleer de betaling wordt uitgevoerd. Betaal zowiezo het deel waarvan je denkt dat dit correct is en vermeld in het aangetekend schrijven waarom je hun factuur betwist.

Voorbeeld:  Ik heb inmiddels uw factuur ontvangen [factuurnummer en factuurdatum]. Ik kan mij echter niet (volledig) akkoord verklaren met het factuurbedrag. Ik wens dus uw factuur  te betwisten om volgende reden...Ik betaal u nu een bedrag van [… euro]. Dit vertegenwoordigt het door mij niet betwiste gedeelte van de factuur.

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
davyvdp
Ervaren verkenner

@mikeverkens 

Wanneer u niet akkoord gaat met het gefactureerde bedrag, is het in uw belang om de factuur per aangetekend schrijven te betwisten. De betwisting gebeurt het best aangetekend vooraleer de betaling wordt uitgevoerd. Betaal zowiezo het deel waarvan je denkt dat dit correct is en vermeld in het aangetekend schrijven waarom je hun factuur betwist.

Voorbeeld:  Ik heb inmiddels uw factuur ontvangen [factuurnummer en factuurdatum]. Ik kan mij echter niet (volledig) akkoord verklaren met het factuurbedrag. Ik wens dus uw factuur  te betwisten om volgende reden...Ik betaal u nu een bedrag van [… euro]. Dit vertegenwoordigt het door mij niet betwiste gedeelte van de factuur.

 

 

mikeverkens
Gewaardeerd verkenner

Zal ik doen, maar orange maakt dit niet meer goed bij mij.... En met veel van hun klanten... Zodra ik kan ben ik er weg. Voor zo een firma, zot eigenlijk zo besparen op hun call centers... Volgens mij beginnen die hun eerste dag daar zo.... Dit is uwe stoel, pc en headset, succes lol. Die kunnen niks, weten niks.... En mailen gaat ook niet en wat stelt deze community voor ??? 

Als je problemen hebt moede ze maar samen oplossen met andere klanten???

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@mikeverkens  vergeet niet dat ik een van de ervaren ben samen met nog een paar. Ik heb altijd dat werk gedaan niet voor Orange maar weet hoe het werkt want de principes zijn hetzelfde. 

Betreft die klantendienst hoor ik meer klachten van. Maar graag zou ik wel eens een kijkje willen nemen daar hoe het daadwerkelijk gaat. Een leer ervaring voor mij maar misschien ook een leer moment voor hun dat ik eens mee luister of zo. Heb ook altijd klantendienst gedaan technisch bij Telenet dus weet hoe het werkt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@mikeverkens 

Producten  (prijs -kwaliteit) top,  ... maar de klantendienst?? ...*Diepe zucht*
Heb er ook al mee te maken gehad.
Daar zou echt grote kuis moeten gebeuren.

Met niet-Belgen die er zouden werken? ... heb ik helemaal geen probleem mee. Integendeel zelfs,... Als ze hun job kennen, bekwaam en klantvriendelijk zijn dan maakt het voor mij niet uit wie er aan de lijn hangt om mij eventueel te helpen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen