annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mails komen terug ...

Topic gestart op: 28-07-20 15h10

Antwoorden: 10 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Mails komen terug ...

OPGELOST

Hallo,

Graag jullie hulp aub ... Sinds een paar dagen komen mijn mails terug : Bezorging niet voltooid. Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht ...

Het eigenaardige is dat het altijd mails zijn gestuurd naar skynet.be en belgacom.net ...

Is er iets mis bij mij of bij de ontvangers aub ?

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.

 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@comima  goedemiddag,

fijn dit te lezen, kan ook zijn dat sommige van je contacten hun 

busje hadden volzitten.

Is deze voor je opgelost? Zo ja kan je dan je deze dan aanvinken

als opgelost aub? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Josette
Wijze
Wijze

@comima  goedemiddag,

fijn dit te lezen, kan ook zijn dat sommige van je contacten hun 

busje hadden volzitten.

Is deze voor je opgelost? Zo ja kan je dan je deze dan aanvinken

als opgelost aub? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Een tiental is geen hoeveelheid om als spammer aanzien te worden, dus dat was het al niet.

De mailbox van de ontvanger vol, dat zal het ook niet geweest zijn, want dan staat dat expliciet in de melding van niet-bezorging. Wel meestal in het Engels .. (Recipient has exceeded his quota ... enz ..)

  • Hier een voorbeeldje van zo een bericht als een telenet klant zijn bus vol zit:
    Final-recipient: rfc822; xxxxx.xxx@telenet.be
    Action: failed
    Status: 5.1.1
    Diagnostic-Code: smtp; 552 5.2.2 Over quota
    Last-attempt-Date: Wed, 29 Jul 2020 19:48:47 +0200
    

Wat ook nog kan zijn is dat bij beide providers er ergens een tijdelijk probleem was op hun mail servers en dat het intussen verholpen is. De toekomst zal het uitwijzen 😉

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Nu ik eraan denk: Skynet en Belgacom, is dat niet wezen dezelfde provider? Als mijn geheugen nog goed is dan is Skynet in 1998 overgenomen door Belgacom.

En intussen is ook die op zijn beurt opgeslokt door Proximus ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

En terwijl ik de vorige post aan het schrijven was kreeg ik een ingeving: het zou perfect kunnen zijn dat er bij Proximus een (tijdelijke) storing was bij het verwerken van inkomende mails op de overgenomen Skynet en Belgacom adressen.

Maar dat is natuurlijk giswerk van mijnentwege. Maar daarom niet minder mogelijk ..

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@comima  goedenavond,

Als je nu nog eens zeggen kan met welk E-mail programma je werkt?

Dan kunnen anderen je misschien verder helpen, mijn laptop is stuk en via

smartphone is het zeet moeilijk voor mij.

Bedankt.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen