Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-07-20 15h10
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Graag jullie hulp aub ... Sinds een paar dagen komen mijn mails terug : Bezorging niet voltooid. Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht ...
Het eigenaardige is dat het altijd mails zijn gestuurd naar skynet.be en belgacom.net ...
Is er iets mis bij mij of bij de ontvangers aub ?
Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@comima goedemiddag,
fijn dit te lezen, kan ook zijn dat sommige van je contacten hun
busje hadden volzitten.
Is deze voor je opgelost? Zo ja kan je dan je deze dan aanvinken
als opgelost aub?
@comima goedemiddag,
fijn dit te lezen, kan ook zijn dat sommige van je contacten hun
busje hadden volzitten.
Is deze voor je opgelost? Zo ja kan je dan je deze dan aanvinken
als opgelost aub?
Een tiental is geen hoeveelheid om als spammer aanzien te worden, dus dat was het al niet.
De mailbox van de ontvanger vol, dat zal het ook niet geweest zijn, want dan staat dat expliciet in de melding van niet-bezorging. Wel meestal in het Engels .. (Recipient has exceeded his quota ... enz ..)
Final-recipient: rfc822; xxxxx.xxx@telenet.be Action: failed Status: 5.1.1 Diagnostic-Code: smtp; 552 5.2.2 Over quota Last-attempt-Date: Wed, 29 Jul 2020 19:48:47 +0200
Wat ook nog kan zijn is dat bij beide providers er ergens een tijdelijk probleem was op hun mail servers en dat het intussen verholpen is. De toekomst zal het uitwijzen 😉
Nu ik eraan denk: Skynet en Belgacom, is dat niet wezen dezelfde provider? Als mijn geheugen nog goed is dan is Skynet in 1998 overgenomen door Belgacom.
En intussen is ook die op zijn beurt opgeslokt door Proximus ...
En terwijl ik de vorige post aan het schrijven was kreeg ik een ingeving: het zou perfect kunnen zijn dat er bij Proximus een (tijdelijke) storing was bij het verwerken van inkomende mails op de overgenomen Skynet en Belgacom adressen.
Maar dat is natuurlijk giswerk van mijnentwege. Maar daarom niet minder mogelijk ..
@comima goedenavond,
Als je nu nog eens zeggen kan met welk E-mail programma je werkt?
Dan kunnen anderen je misschien verder helpen, mijn laptop is stuk en via
smartphone is het zeet moeilijk voor mij.
Bedankt.