annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mails komen terug ...

Topic gestart op: 28-07-20 15h10

Antwoorden: 10 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Mails komen terug ...

OPGELOST

Hallo,

Graag jullie hulp aub ... Sinds een paar dagen komen mijn mails terug : Bezorging niet voltooid. Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht ...

Het eigenaardige is dat het altijd mails zijn gestuurd naar skynet.be en belgacom.net ...

Is er iets mis bij mij of bij de ontvangers aub ?

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.

 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@comima  goedemiddag,

fijn dit te lezen, kan ook zijn dat sommige van je contacten hun 

busje hadden volzitten.

Is deze voor je opgelost? Zo ja kan je dan je deze dan aanvinken

als opgelost aub? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Anonymous
Niet van toepassing

Dag@comima 

Heb je al eens getest via Gmail zelf (https://mail.google.com)? Of is het probleem enkel met je Gmail in Thunderbird?

comima
Aspirant genezer

Bedankt Joery.

Gewoonlijk gebruik ik Thunderbird en " doorsturen " naar een hoop adressen. Ze komen in de mappen " verzonden " van gmail en van TB en enige tijd later komen ze vroem in gmail en TB ...Dan worden ze nog 2 of 3 keer aangeboden bij die skynet.be en belgacom.net om dan toch ook vroem te komen ...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Je zegt "een hoop" berichten. Wat noem je een hoop?

Het zou kunnen dat wanneer die twee providers het "te veel" vinden, dat je gebrandmerkt wordt als spammer en je mails derhalve geblokkeerd worden door die providers. Gebaseerd op uw mail adres, dus ook één enkele mail zal er niet meer doorgeraken in dat geval.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Bedankt cdt 24801.

Een " hoop " is hier een tiental mensen ... en alleen skynet en belgacom komen vroem... geen probleem met gmail, buitenland enz...

Ik blijf naar alleman doorsturen en moet zeggen dat er vandaag - nog - geen retours op pc stonden ...

Aangename dag verder 😊

Leden met de meeste pluimen