annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel ip gehacked ?? Help !

Topic gestart op: 03-08-20 15h53

Antwoorden: 13 antwoorden

Jann2018uk
Gewaardeerd verkenner

Mobiel ip gehacked ?? Help !

Hoi , ik heb een vraagje ivm mijn mobiel ip-adres , is het mogelijk dat dit gehacked is ? Als ik een scan doe met Fing app staan er 409 poorten open waaronder poort 27374 subseven Windows trojan , tor , en nog honderden anderen , als ik een ander mobieltje scan met de fing app staan er de 4 standaard poorten open . Wat kan ik doen om deze te sluiten / is het mogelijk dat orange men ip veranderd . Apps op men iPhone 11 verplaatsen zichzelf en men telefoon doet heel raar . Soms als ik bel krijg ik ook een Call center aan de tel met gebrekkig Engels sprekende mensen . Wat kan ik doen ??? 2 weken terug had er ook al een Chinees hightech bedrijf ingelogd op de router bij mij thuis . Maar heb daar men paswoord voor veranderd al . Ik heb verder geen gekke apps , alleen de gewone standaard apps fb, whatsapp , hln, etc .. alvast bedankt 

Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Jeroewn
Leidende verkenner

Ja dat kan, maar je moet snel zijn. Ik vermoed dat ze automatisch van op afstand wijzigingen in het oog houden.

0 pluimen
Jann2018uk
Gewaardeerd verkenner

Hoi iedereen , bedankt om massaal te reageren ! Ik ben nieuw hier op het forum en het is toch wel leuk dat jullie reageren en proberen te helpen ! Nu dat ik de vpn op men iPhone heb staan er maar de vier standaard poorten open , het kan zijn dat ze via men Apple id alles gekraakt hebben , ik merkte het vooral als ik twee staps verificatie Aanstaan had van fb , dat ik dus met een gsm nummer van Rusland een toegangscode toegestuurd kreeg , (+7(598)8394... ) toen wist ik dat er iets niet klopte .. kan ook zijn dat ze via fb binnen gekomen zijn hoor ..  ik ben er nog niet uit hoe het komt dat er zoveel poorten openstaan op mijn mobiel ip adres zonder vpn, maar sinds ik die vpn dus aan staan heb is mijn lijn beveiligd 🙂 bedankt ! 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jann2018uk  vergeet dan ook zeker niet om de oplossing aan te duiden die je het meeste geholpen heeft. Op die manier kunnen we andere Tribers ook weer verder helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Weet niet of dit zover kan komen. @Jann2018uk Denk dat de kans heel klein is

Hoe dat Chinees Hightech bedrijf op je router komt is me een raadsel

Om zeker te zijn

- De modem resetten (gaat dan naar fabrieksinstellingen),  admin password veranderen,  en her configureren indien nodig

- de phone naar fabrieksinstellingen doen en er terug alles opzetten

 

Good luck,

Jann2018uk
Gewaardeerd verkenner

Hoi Gregory bedankt voor de reactie , ja het is voornamelijk mijn telefoon ip dat zoveel poorten openstaan heeft . Zelf ken ik er ook niets van , ik zie alleen met die scan van fing dat Ik merk dat er zoveel poorten openstaan . Heb momenteel al een vpn geïnstalleerd op men iPhone , maar weet niet of dit voldoende is . Ik heb al 3 maal alles van men gsm gegooid maar dus al die poorten op men ip van de iPhone blijven gewoon openstaan , en er komen er dagelijks bij .. . En ivm met men modem , dit ga ik zeker doen ! 

Leden met de meeste pluimen