Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-03-20 22h23
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Benieuwd wat hier allemaal te beleven valt, alles nog wat aan het verkennen.
Jens
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom, @Jens_DR
Er staan twee sjamaans klaar om je met raad en daad bij te staan
@Jens_DR welkom bij de Tribe. Zou zeggen verken de boel eens een beetje .Je kan ook altijd via de zoekfunctie bepaalde onderwerpen en dergelijk opzoeken dau daar kan je al wat weg wijs uit worden. Moest je ideeen hebben post deze zeker of anworrdt eventueel op de vragen om iemand te kunnen helpen. Moest je zelf dringende vragen hebben of gewone vragen dan kan je altijd een post achter laten.
@Jens_DR Welkom op de tribe! Als je een probleem hebt, kan je via de zoekfunctie het onderwerp vinden. Als het onderwerp er niet tussen staat, begin dan gerust een nieuw topic. De tribe zal proberen u zo veel mogelijk te helpen.
@Jens_DR welkom bij de Tribe. Zou zeggen verken de boel eens een beetje .Je kan ook altijd via de zoekfunctie bepaalde onderwerpen en dergelijk opzoeken dau daar kan je al wat weg wijs uit worden. Moest je ideeen hebben post deze zeker of anworrdt eventueel op de vragen om iemand te kunnen helpen. Moest je zelf dringende vragen hebben of gewone vragen dan kan je altijd een post achter laten.
Beste
ik had me vandaag aangemeld als nieuwe triber op de Nederlandstalige pagina van orange community.
Nu ontvang ik de mails die betrekking hebben op de Orange community allemaal in het Frans.
Weet u waar ik dit kan aanpassen of melden?
bedankt
mvg
KristelV
Bedankt, daar zat dus de "fout".