annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw

Topic gestart op: 17-10-20 23h16

Antwoorden: 2 antwoorden

DellaFieno2
Gewaardeerd verkenner

Nieuw

Hallo, ik ben nieuw op tribe dus geef me gerust tips. Niet enkel voor de badge ben ik hier maar ik ben benieuwd hoe dit “forum” in elkaar zit. 🙂 

Mogen hier ook vragen gesteld worden over de producten van Orange? 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@DellaFieno2  goedemorgen,

ik kan je deze geven:

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@DellaFieno2  als eerste welkom op de Tribe. 

Om je een beetje de 'spelregels' mee te geven werkt het als volgt:

Je kan hier altijd terecht met je vragen over Orange , daar is het toch mee begonnen om iets op te zetten om iemand te helpen met vragen. Maar die vragen hoeven niet enkel over Orange zelf te gaan , nu bedoel ik niet meteen reclame te maken voor een andere provider , maar wel dat het vragen of tips of andere dingen kunnen zijn waar je iets over kwijt wil of wil weten. Denk bijvoorbeeld aan instellingen van een tv of een smartwatch of iets voor je router. Dus allerhande vragen rond tv of internet of games of smarthome of telefonie kan je hier kwijt. Wil er wel even bij vermelden dat wij geen vervanging zijn van de klantendienst. Dus dat betekend dat wij technische dossiers of dat soort zaken niet zien en dus ook niet kunnen behandelen. Dat soort dingen is en blijft voor de klantendienst want ook wij zijn gewoon klant.

Van boven zie je ook een zoekbalk staan en doormiddel van die zoekbalk kan je al dingen zoeken moest je echt iets specifieks willen weten. 

Geheel van boven zie je dan de verschillende rubrieken staan en zoals je nu ook gedaan hebt de juiste topic in de juiste rubriek plaatsen. Op die manier kan je ieder lid van de Tribe bereiken en kan iedereen een antwoord geven. 

Wel een heel toffe opmerking die je erbij zet dat het je dus niet om de badges te doen is dat wordt echt geapprecieerd aangezien we hier anders mee maken soms. Hopelijk kun je ook vragen mee helpen oplossen of verduidelijken of eventueel helpen naar een juiste oplossing. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen