annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe diensten

Topic gestart op: 31-07-20 10h55

Antwoorden: 2 antwoorden

RaniV
Aspirant scout

Nieuwe diensten

Hallo, ik ben sinds dinsdag overgeschakeld van Telenet naar Orange. Het zou 48u duren tot de activatie, maar tot nu is er nog niets gebeurd. Ik kan het 5000 nummer niet bellen gezien mijn nummer nog niet wordt herkend als orange nummer. Tevens heb ik gebeld naar de winkel, maar daar nemen ze niet op. Ik kan ook niet langsgaan in de winkel gezien ik werk..

 

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
sc00pje
Gewaardeerd verkenner

Bij mijn grootouders duurde het ook heel lang. Dan via Twitter contact opgenomen en daar hebben ze het opgelost voor mij. Er was blijkbaar toch iets misgelopen. Let wel dat deze dagen de reacties op twitter niet meer zo snel zijn. Facebook kan misschien wel iets sneller. Zorg dat je uw klantennummer ook bij de hand hebt. 
dus niet enkel de 5000, maar ook sociale kanalen helpen ze je waar kan. 

patrick2
Wijze
Wijze

@RaniV  als het gaat om een activering van de gsm kan dat ook langer dan 48 uur duren. Ze mogen eigenlijk niet zeggen dat het tot 48 uur kan duren maar het is het duurt minstens 48 uur voor de overdracht gedaan is. Er kunnen ook vertragingen zijn bij Orange door vele activeringen maar bij Telenet kan er ook iets verkeerd lopen of er is iets verkeerd bij je nummer , denk aan opgezegd of openstaande facturen bij de oude provider. Die zaken zijn bepalend voor een overdracht. Je kan eens bellen naar +32 2 745 95 00 en dan daar eens horen. Het is ook het nummer voor Orange te bereiken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen