annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Op terugweg van de Alpen

Topic gestart op: 26-02-23 11h58

Antwoorden: 4 antwoorden

NickV
Gewaardeerd verkenner

Op terugweg van de Alpen

Hallo allemaal 😀

Op de terugweg momenteel van een superreisje naar de Alpen. 

Samen met m'n vriendin en haar dochter en een bevriend koppel hadden we een zalige tijd samen.

De sneeuw is nu jammer genoeg aan het verdwijnen maar we hebben blijkbaar nog net het beste eruit kunnen halen 😁

Voor mij was het ook een taalbad frans intussen, niet te onderschatten, maar veel bijgeleerd maar vooral ook veel gelachen. 

Hopelijk hebben jullie allen een wat gezellige tijd gehad, ook als je geen vakantie had ❤️

Mvg

Nick

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@NickV goedemiddag,

het heeft géén zin om zomaar berichten te posten, daar kan je niets mee winnen hoor.

Fijne dag verder.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

@Josette  Daarvoor dient de lounge toch. Om berichten te posten over alles wat niet met technische vragen en/of productinformatie te maken heeft.

Wie het wil weten hoeft het toch niet te lezen....

Josette
Wijze
Wijze

@Trickie neen niet echt hoor.

Dat kan je wel in de babbelhoek komen doen daar is er een plaats voorzien.

Anders loopt alles door elkaar, dank voor je begrip.

Fijne avond. 

Kijk hier maar eens.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/m-p/139960

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

@Josette  Ik zie dat nochtans nergens staan bij de regels. Op ieder ander forum is er een plaats waar berichten kunnen gepost worden die niets met het eigenlijke doel van het forum hebben te maken. Meestal heet dat lounge, kroeg, of gewoon allerlei of algemeen. En in al die forums kan iemand een onderwerp posten waar andere mensen op kunnen reageren. Het is trouwens overzichtelijker als ieder onderwerp een eigen bericht krijgt met een toepasselijke titel, zodat je weet waarover het gaat. Als het je niet interesseert hoef je het ook niet te lezen.

Die babbelhoek wat jij als voorbeeld geeft vind ik maar niks omdat alles daar door mekaar staat. Misschien zegt daar af en toe iemand iets zinnigs maar ik ga niet door honderden berichten lezen om dat te vinden.

Dus ik vind het goed dat @NickV hier een bericht zet over zijn reis naar de Alpen (en de titel is heel duidelijk 👍). Alle mensen die daar zijn in geïnteresseerd kunnen dat bericht lezen en eventueel reageren. Dat is toch de bedoeling van een community: mensen met dezelfde interesses samenbrengen.

Leden met de meeste pluimen