Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-20 22h08
Antwoorden: 45 antwoorden
@ElsFra heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂
Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.
Ik heb dat eens bekeken en vind het ook maar een rare bedoening, heel die "Orange Club" ...Niks voor den dezen zalle ....
@Cdt24801 Ik vul het niet meer in , doe er ook niet meer aan mee Zenne . Wat een gedoe . Pff . Blijf het niet constant invullen herhaalde keren . Echt raar zoals je het zegt . Zie er de inhoud er eigenlijk niet van in . Het is de bedoeling om reclame te maken meer niet . Fijne groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@ElsFra heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂
Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.
Bestaat wel nog