annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange club

Topic gestart op: 06-10-20 22h08

Antwoorden: 39 antwoorden

ElsFra
Gewaardeerd verkenner

Orange club

OPGELOST

Hallo,

Weet iemand wat de Orange Club is? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ElsFra  heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂 

Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.

https://www.orangeclub.be/nl/become

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

39 ANTWOORDEN 39
Helen1
Ervaren genezer

Beste het wordt niet meer gebruikt zie foto

Screenshot_20230730-113822.png

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@ElsFra 

Ik had gehoord dat dit niet meer bestond een poosje geleden .

Dus ik ga er vanuit dat dit nogsteeds zo is. De antwoorden mss bekijken van welke datum's ze zijn kunnen je mss helpen?

Maar volgend mij bestaat dit niet meer.

 

Mvg

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Helen1 @Yagoda de Orange club bestaat wel nog want ik heb de badge wel gekregen je moet regelmatig meedoen met enquêtes . Heb deze gekregen op 24/08/2022 

en je moet je ook registeren anders gaat het niet . Krijg regelmatig mails  je moet ook vragen beantwoorden , enz…  en zie zoals @patrick2  het vermeld geeft bekijk toch eens de oplossing mensen van de Wijzen leer je veel van  wat ze schrijven het niet voor niets wat ze uitleggen . Deze vraag is al herhaaldelijk gesteld . 

groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Yagoda
Ervaren verkenner

Idd, en ik ben er op ingeschreven want ik krijg regelmatig enquêtemails 👍🏻  Heb de badge ook.

Wist het gewoon niet meer dat die enquêtes met die Orange Club te maken hadden...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen