Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-10-20 22h08
Antwoorden: 45 antwoorden
@ElsFra heb het net eens opgezocht en je kan je daar inschrijven. Wist zelf niet eens dat het bestond dus je hebt mij persoonlijk ook weer iets laten kennen 🙂
Je kan daar lid worden en dan deelnemen aan bepaalde onderzoeken zoals ik het begrijp. Hier heb je nog info moest je de link niet hebben.
Tja @Josette , volgens de regels heb ik er geen recht op. Zodus, geen enkel probleem dat men ze terug verwijderd heeft.
Wel raar dat men ze eerst aan iedereen geeft en pas daarna eruit filtert wie ze eigenlijk niet mag hebben ....
Moest ik dat vroeger in mijn job gedaan hebben, een roll-out naar productie op die manier, het zou mijn beste dag niet geweest zijn ...
Hallo allemaal,
Na het verdwijnen van de Family badge heb ik dan de Orange Club badge gekregen op 17/10/2020, omdat ik op mijn gsm de enquête van Orange had ingevuld, nu heb ik al 2/3 badges, dus nog één te gaan.
Timm1983
Super, dank je wel voor de hulp!