- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Orange is top
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@GaultierBekaert Leuk om positieve Posts te lezen! Als het goed is, mag het ook gezegd worden. 👍
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@GaultierBekaert Leuk om te lezen dat mensen tevreden zijn 😊
@Geert5 Spijtig genoeg is niet alles 100% perfect ☹️
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Fijn voor U.
Ik moet echter het tegendeel ervaren.
Na 4 jaar zeg ik mijn contract op.
Wij zitten reeds 1 maand zonder TV ,dit ondanks tussenkomst van 3 techniekers.
Uiteindelijk dien ikzelf de distributie te laten checken door Telenet ???
Dan kan ik net zo goed terug naar Telenet gaan , als ik dit zelf moet regelen .
Orange
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Geert5 schreef:
Fijn voor U.
Ik moet echter het tegendeel ervaren.
Na 4 jaar zeg ik mijn contract op.
Wij zitten reeds 1 maand zonder TV ,dit ondanks tussenkomst van 3 techniekers.
Uiteindelijk dien ikzelf de distributie te laten checken door Telenet ???
Dan kan ik net zo goed terug naar Telenet gaan , als ik dit zelf moet regelen .
Orange
Ugh @Geert5,
Totem wordt droevig om dit te lezen ! Neem zeker contact op met onze webcare stamleden op sociale netwerken, ze kunnen je bericht direct naar de Kabeldienst sturen zodat ze de toestand controleren.
Totem's groet !
Totem
