Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-20 23h57
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik probeer m'n smartphone te koppelen aan de decoder voor de tv app. Telkens krijg ik foutmeldingen zoals verbindingsproblemen, iets in gezin niet gekend,... Op tv scherm staat m'n smartphone wel als gekoppeld maar als ik de app open moet ik telkens opnieuw koppelen... App al eens opnieuw geïnstalleerd, decoder herstart,... Steeds zelfde probleem.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@QV probeer eerst eens je toestel te ontkoppelen in je decoder. Als je dat gedaan hebt eens met de knop aan de achterkant van de decoder te herstarten , als de decoder herstart de app er eens helemaal afgooien en terug erop zetten. Als de decoder dan herstart is en de app erop staat dan opnieuw eens samen koppelen.
Hallo!
ik had/heb hetzelfde probleem op m'n iPhone.
Werkt jammer genoeg ook niet...
Ik gooide het roer even om en heb de app geïnstalleerd op mijn iPad.
Hier werkte de koppeling wel op.
Ligt het probleem bij Apple, of bij de programmatie van Orange? Dunno...
groetjes
@Br_echt dat kan echt toestel gebonden zijn. Een Ipad gebruikt niet echt andere instellingen dan een Iphone. Weet je ook dat je maar MAX 5 toestellen kan koppelen ?
Het kan ook dat de servers van orange overbelast zijn of moeilijk bereikbaar zijn via internet @QV
De app gaat via wifi of 4G buiten naar orange en vandaar via je router terug naar binnen om contact te maken met de decoder. Als dat contact na 1 of 2 sec niet lukt krijg je geen decoder gevonden.
Heb dat ook af en toe. Een paar uur later of de volgende dag gaat het dan terug wel