annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PC monitor gebruiken als TV

Topic gestart op: 27-10-19 20h45

Antwoorden: 4 antwoorden

RonOne
Aspirant verkenner

PC monitor gebruiken als TV

Ik heb een 4k monitor van LG gekocht. Ik wil die eventueel ook als TV kunnen  gebruiken, daarom heb ik hem via HDMI op mijn ORANGE decoder aangesloten. Via de HDMI 30MHz ingang van de monitor is het beeld slecht en kan ik sommige kanalen gewoon niet ontvangen, via HDMI 60MHZ ingang heb ik gewoon geen beeld.

Ik heb een oplossing gezocht via Google, maar volgens alle informatie die ik gevonden heb zou deze aansluiting moeten werken.

Heeft iemand een suggestie, of waar kan ik hierover nog meer informatie vinden?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@RonOne kan u bij de instellingen de resolutie misschien aanpassen? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@RonOne 

Ik heb zelf ook even rondgeneusd en hetgeen ik kon vinden wijst er inderdaad op dat het zou moeten werken.

Misschien eens de klantendienst contacteren en daar technische support vragen. Wie weet zijn er instellingen din de decoder die je kan/moet aanpassen als het scherm geen TV is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
RonOne
Aspirant verkenner

Bedankt voor al deze goede raad, maar het mysterie is intussen opgelost. Na wat gezoek en getest met andere apparaten en verbingen bleek dat het probleem te wijten was aan een slechte verbinding is mijn installatie. Dus nergens de fout van de monitor of van Orange, maar van mijn installateur. Ik kan nu HD TV kijken op mijn 4k monitor. Wel een beetje frusterend! Ik kijk nu vol verwachting uit naar de eerste TV uitzendingen in 4K. Intussen koop ik maar wat 4k BluRays.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@RonOne 

Fijn dat je de oplossing hier deelt. Daar kunnen anderen ook iets aan hebben Man Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen