Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-01-22 18h16
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@patrick2 Dit is mijn probleem heb al van alles geprobeerd mijn hangslot gaat niet meer open .
sinds ik mijn voornaam veranderd heb en een andere e-mail kan ik niets meer doen . In de winkel van Apple waar ze de toestellen verkopen konden ze het niet repareren . Dus zit ik met de gebakken 🍐 Heb nochtans het juiste wachtwoord gebruikt zoals ik altijd gebruik voor mijn pc te openen maar niets .Weet jij soms raad of moet ik toch morgen naar de winkel groetjes tinneke2
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is idd de rechtste die ik bedoel. Of je die daar koopt of via mijn link dus de Coolbleu blijft allemaal wel gelijk hoor. Die prijzen zullen zeker niet verschillen aangezien Apple heel weinig tot geen kortingen geeft. Maar dan heb je dezelfde als ik enkel de Air versie , wat ook goed genoeg is hoor en die is ook een paar honderd euro goedkoper .
@patrick2 Mijn opslag is niet betalend . Maar ik had veel te weinig .
Nee heb nog niets op het oog om dat ik het niet meer weet welke
dat is bij een winkel dat ik ken waar ik mijn eerste MacBook heb gekocht . Bedoel je de rechtse groetjes tinneke2
Het is idd de rechtste die ik bedoel. Of je die daar koopt of via mijn link dus de Coolbleu blijft allemaal wel gelijk hoor. Die prijzen zullen zeker niet verschillen aangezien Apple heel weinig tot geen kortingen geeft. Maar dan heb je dezelfde als ik enkel de Air versie , wat ook goed genoeg is hoor en die is ook een paar honderd euro goedkoper .
@patrick2 @Dan ga ik dat als opgelost aan duiden zulle .Je bent enorm bedankt voor de feedback .Bedoel daarmee alle hulp 😉.Je verdiend een dikke pluim en een knuffel 🧸.
fijne dag en rust nu maar wat heb u lang genoeg lastig gevallen .
fijne groetjes tinneke2 👋👋
Valt mij niet lastig hoor want als ik niet graag help reageer ik ook niet. Maar ik help iedereen wel graag dus is er geen enkel probleem. En als er nog vragen zijn dan mag je die gerust stellen dan roep je mij maar geen probleem.
@patrick2 Zal dat zeker doen . Zal je nog dikwijls misschien van doen hebben en de andere Tribe ‘s ook . Heb vandaag heel wat bijgeleerd . Daarvoor ook heel veel dank 🙏
Al doende leer je zegt men toch ☺️
tinneke2