annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem emails van cummunity ?

Topic gestart op: 07-07-19 15h48

Antwoorden: 24 antwoorden

stefke1974
Veteraan verkenner

Probleem emails van cummunity ?

Hallo,

 

Hebben jullie ook dat wanneer je een email krijgt van de Community dat deze binnenkomt zonder afbeeldingen?

Bijvoorbeeld, wanneer je een mail krijgt voor het melden wanneer iemand gereageerd heeft op een post...

of melding dat je nieuwe badge hebt ontvangen.

zie screenshot...

 

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze

@stefke1974 

Aha, wat je nu vertelt is al een heel ander verhaal .... Uit uw eertse post kon ik enkel afleiden dat je geen afbeeldingen kreeg in het midden van uw post, uw screenshot was gewoon één witte vlek met in het midden dat blauwe vierkantje. En hetgeen ik kreeg was gewoon volledig, met afbeelding (van mijn badge bvb) en al.

Daarom dat ik gevraagd heb om een screenshot van een complete volledige post.

Hetgeen jij vertelt van hoe het zou moeten zijn, waar heb je dat gehaald? Heb je al ergens gezien dat het zo is?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
stefke1974
Veteraan verkenner


@Cdt24801  schreef:

@stefke1974 

Aha, wat je nu vertelt is al een heel ander verhaal .... Uit uw eertse post kon ik enkel afleiden dat je geen afbeeldingen kreeg in het midden van uw post, uw screenshot was gewoon één witte vlek met in het midden dat blauwe vierkantje. En hetgeen ik kreeg was gewoon volledig, met afbeelding (van mijn badge bvb) en al.

Daarom dat ik gevraagd heb om een screenshot van een complete volledige post.

Hetgeen jij vertelt van hoe het zou moeten zijn, waar heb je dat gehaald? Heb je al ergens gezien dat het zo is?


is toch logisch? als er in de mail vakjes en kruisjes zijn waar er normaal afbeeldingen komen, dan ga je ervan uit dat daar ook afbeeldingen komen , niet?

let op, bij gmail zie je dit niet, gmail laat bv dat blauw vakje niet zien. (die filteren dit eruit)

0 pluimen
stefke1974
Veteraan verkenner

nog een paar screenshots. waar vraagtekens staan moeten afbeeldingen staan.

 

Schermafbeelding 2019-07-08 om 15.20.30.pngSchermafbeelding 2019-07-08 om 15.21.26.pngSchermafbeelding 2019-07-08 om 15.21.48.png

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@stefke1974 

Is die witte ruimte echt zo groot? En onderaan ontbreekt ook nog vanalles in dat zwarte veld. Dat is in mijn gmail toch allemaal in orde ...

Maar de afbeelding van uw badge die staat er dan wel ....   zeer vreemd ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
stefke1974
Veteraan verkenner


@Cdt24801  schreef:

@stefke1974 

Is die witte ruimte echt zo groot? En onderaan ontbreekt ook nog vanalles in dat zwarte veld. Dat is in mijn gmail toch allemaal in orde ...

Maar de afbeelding van uw badge die staat er dan wel ....   zeer vreemd ....


heb maar een deel genomen van onderaan, want daar staat nl je privé info zoals email adres enzo... dus uitgeknipt. 

idd, wit vak is zo groot en je moet naar beneden scrollen in de mail om dan de badge en de rest te lezen.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen