annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem emails van cummunity ?

Topic gestart op: 07-07-19 15h48

Antwoorden: 24 antwoorden

stefke1974
Veteraan verkenner

Probleem emails van cummunity ?

Hallo,

 

Hebben jullie ook dat wanneer je een email krijgt van de Community dat deze binnenkomt zonder afbeeldingen?

Bijvoorbeeld, wanneer je een mail krijgt voor het melden wanneer iemand gereageerd heeft op een post...

of melding dat je nieuwe badge hebt ontvangen.

zie screenshot...

 

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

Geen verschil hoor zie net zo veel als op andere clients 


Hoe hebt ge dat getest? De mail moet dus wel door Orange gestuurd worden, en niet door uzelf geforward worden hé.

Ge moet dus in uw profiel uw email adres wijzigen in een gmail adres, anders heeft het geen nut. En dan de volgende mail van Orange afwachten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
stefke1974
Veteraan verkenner


@Cdt24801  schreef:

@patrick2 

Hebt ge het ook al eens geprobeerd met gmail?


Ik denk niet dat dit het probleem is.

 

wat ik wel gemerkt heb is dat in de mails dat ik krijg de helft in het Frans is. 

Misschien is dit het probleem. Mix van nederlands en frans?

Bij voorkeuren in mijn profiel staat thans Nederlands als taal.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@stefke1974 

Dat mixen van Frans en Nederlands is een ander probleem, daar heeft iedereen last van, dus ik ook. 

Maar bij mij komen de afbeeldingen enz WEL allemaal goed binnen. En ik gebruik gmail. Vandaar mijn vraag om het bij jullie ook eens met gmail te proberen. Gewoon om te zien of het dan wel in orde is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@stefke1974 

Trouwens, hoe ziet de rest van uw mail eruit? In uw screenshot zie ik dus enkel dat blauw vierkantje waar een afbeelding hoort, maar er zijn niet altijd afbeeldingen bij, zoals een mail om te zeggen dat iemand u vermeld heeft, of een antwoord gepost heeft:

Screenshot_2019-07-07 Re Probleem emails van cummunity (Update van Tribe-abonnement) - stefaan hemeleers gmail com - Gmail.png

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
stefke1974
Veteraan verkenner


@Cdt24801  schreef:

@stefke1974 

Trouwens, hoe ziet de rest van uw mail eruit? In uw screenshot zie ik dus enkel dat blauw vierkantje waar een afbeelding hoort, maar er zijn niet altijd afbeeldingen bij, zoals een mail om te zeggen dat iemand u vermeld heeft, of een antwoord gepost heeft:

Screenshot_2019-07-07 Re Probleem emails van cummunity (Update van Tribe-abonnement) - stefaan hemeleers gmail com - Gmail.png


Je hebt toch ook geen afbeeldingen? Volgens wat ik zie in je screenshot.

echter, bij je gmail zie je de fouten niet.

waar er staat Tribe: le nouveau forum orange moet een afbeelding zijn. Alsook onderaan. En orange links boven is normaal het orange logo.

onderaan heb ik ook blokjes waar afbeedlingen niet doorkomen... 

ook op iphone komen deze niet door, dus is niet enkel outlook (office)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen