Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-07-19 15h48
Antwoorden: 24 antwoorden
Hallo,
Hebben jullie ook dat wanneer je een email krijgt van de Community dat deze binnenkomt zonder afbeeldingen?
Bijvoorbeeld, wanneer je een mail krijgt voor het melden wanneer iemand gereageerd heeft op een post...
of melding dat je nieuwe badge hebt ontvangen.
zie screenshot...
Aha, wat je nu vertelt is al een heel ander verhaal .... Uit uw eertse post kon ik enkel afleiden dat je geen afbeeldingen kreeg in het midden van uw post, uw screenshot was gewoon één witte vlek met in het midden dat blauwe vierkantje. En hetgeen ik kreeg was gewoon volledig, met afbeelding (van mijn badge bvb) en al.
Daarom dat ik gevraagd heb om een screenshot van een complete volledige post.
Hetgeen jij vertelt van hoe het zou moeten zijn, waar heb je dat gehaald? Heb je al ergens gezien dat het zo is?
@Cdt24801 schreef:Aha, wat je nu vertelt is al een heel ander verhaal .... Uit uw eertse post kon ik enkel afleiden dat je geen afbeeldingen kreeg in het midden van uw post, uw screenshot was gewoon één witte vlek met in het midden dat blauwe vierkantje. En hetgeen ik kreeg was gewoon volledig, met afbeelding (van mijn badge bvb) en al.
Daarom dat ik gevraagd heb om een screenshot van een complete volledige post.
Hetgeen jij vertelt van hoe het zou moeten zijn, waar heb je dat gehaald? Heb je al ergens gezien dat het zo is?
is toch logisch? als er in de mail vakjes en kruisjes zijn waar er normaal afbeeldingen komen, dan ga je ervan uit dat daar ook afbeeldingen komen , niet?
let op, bij gmail zie je dit niet, gmail laat bv dat blauw vakje niet zien. (die filteren dit eruit)
nog een paar screenshots. waar vraagtekens staan moeten afbeeldingen staan.
Is die witte ruimte echt zo groot? En onderaan ontbreekt ook nog vanalles in dat zwarte veld. Dat is in mijn gmail toch allemaal in orde ...
Maar de afbeelding van uw badge die staat er dan wel .... zeer vreemd ....
@Cdt24801 schreef:Is die witte ruimte echt zo groot? En onderaan ontbreekt ook nog vanalles in dat zwarte veld. Dat is in mijn gmail toch allemaal in orde ...
Maar de afbeelding van uw badge die staat er dan wel .... zeer vreemd ....
heb maar een deel genomen van onderaan, want daar staat nl je privé info zoals email adres enzo... dus uitgeknipt.
idd, wit vak is zo groot en je moet naar beneden scrollen in de mail om dan de badge en de rest te lezen.