Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-19 12h40
Antwoorden: 38 antwoorden
Cdt24801,
sorry als ik fout was maar zoals jij het beschrijft kan ook ik géén andere kiezen
alleen die witte kop met zonnebril, hahahaha.
@Josette schreef:
Cdt24801,
sorry als ik fout was maar zoals jij het beschrijft kan ook ik géén andere kiezen
alleen die witte kop met zonnebril, hahahaha.
Ik heb het zelf net even geprobeerd. Werkt gewoon.
Lukt deze procedure bij u niet?
Hopla niks hopla.
Da's straf ....
Bij mij ziet het er zo uit:
Het enige dat bij u anders zou moeten/mogen zijn is dat "Upload een avatar", dat staat er pas vanaf dat je Genezer bent. En ik heb toch steeds, van in het begin, die hele reeks kunnen zien om iets uit te kiezen ...
Trouwens, als dat allemaal leeg is bij u, waar hebt gij die roze wittekop dan gehaald?
Om een en ander te testen heb ik een test account aangemaakt. En inderdaad, met dit nieuwe, maagdelijke account krijg ik net hetzelfde scherm te zien als jij. Behalve de avatar dan, die is van zichzelf (ik had nergens een keuze) zo geplaatst, dat blauw zwarte geval.
Nu moet ik zeggen, het was mij al even opgevallen dat er de laatste tijd zoveel Tribers waren die deze avatar gekozen hadden. Nu is duidelijk waarom, zij hadden gewoonweg geen keuze ...
Er moet dus ergens iets misgegaan zijn bij Orange, want dit was vroeger allemaal dik in orde. Ergens een upgrade of een aanpassing misgelopen? Trouwens Josette, uw roze wittekop, die heb jij destijds toch ook gewoon kunnen kiezen uit die hele reeks, nietwaar?
Wel vreemd dat het bij mijn gewone account nog wel OK is .... Of zou het komen omdat ik een rang hoger dan verkenner heb?
Bij deze een oproep aan @patrick2 , @Surfer , @Anonymous , @Movieman : hoe ziet bij jullie die pagina in uw instellingen eruit? Kunnen jullie ook nog de hele reeks zien?
Bij deze een dringende oproep aan @Totem en @NelsonM om dit hoogdringend na te kijken en weer in orde te laten zetten door de verantwoordelijke programmeurs.