annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Profiel foto veranderen

Topic gestart op: 13-12-19 12h40

Antwoorden: 38 antwoorden

Lucas_E
Aspirant verkenner

Profiel foto veranderen

Is het mogelijk om je profiel foto te veranderen?

Labels (1)
38 ANTWOORDEN 38
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801,

sorry als ik fout was maar zoals jij het beschrijft kan ook ik géén andere kiezen

alleen die witte kop met zonnebril, hahahaha.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Josette  schreef:

Cdt24801,

sorry als ik fout was maar zoals jij het beschrijft kan ook ik géén andere kiezen

alleen die witte kop met zonnebril, hahahaha.


Ik heb het zelf net even geprobeerd. Werkt gewoon.

  • Op uw profielfoto rechtsboven klikken
  • "Instellingen" aanklikken
  • De tab "Avatar" aanklikken
  • Op een van de vele tekeningskes klikken.
  • Even wachten .... en hopla, uw avatar is gewijzigd.

Lukt deze procedure bij u niet?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Hopla niks hopla. 

Orange.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Da's straf ....

Bij mij ziet het er zo uit:

Screenshot_2019-12-13 Mijn instellingen - Tribe.png

Het enige dat bij u anders zou moeten/mogen zijn is dat "Upload een avatar", dat staat er pas vanaf dat je Genezer bent. En ik heb toch steeds, van in het begin, die hele reeks kunnen zien om iets uit te kiezen ...

Trouwens, als dat allemaal leeg is bij u, waar hebt gij die roze wittekop dan gehaald?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Josette 

Om een en ander te testen heb ik een test account aangemaakt. En inderdaad, met dit nieuwe, maagdelijke account krijg ik net hetzelfde scherm te zien als jij. Behalve de avatar dan, die is van zichzelf (ik had nergens een keuze) zo geplaatst, dat blauw zwarte geval.

Nu moet ik zeggen, het was mij al even opgevallen dat er de laatste tijd zoveel Tribers waren die deze avatar gekozen hadden. Nu is duidelijk waarom, zij hadden gewoonweg geen keuze ...

Er moet dus ergens iets misgegaan zijn bij Orange, want dit was vroeger allemaal dik in orde. Ergens een upgrade of een aanpassing misgelopen? Trouwens Josette, uw roze wittekop, die heb jij destijds toch ook gewoon kunnen kiezen uit die hele reeks, nietwaar?

Wel vreemd dat het bij mijn gewone account nog wel OK is .... Of zou het komen omdat ik een rang hoger dan verkenner heb?

Bij deze een oproep aan @patrick2 , @Surfer , @Anonymous , @Movieman : hoe ziet bij jullie die pagina in uw instellingen eruit? Kunnen jullie ook nog de hele reeks zien?

Bij deze een dringende oproep aan @Totem en @NelsonM  om dit hoogdringend na te kijken en weer in orde te laten zetten door de verantwoordelijke programmeurs.

Leden met de meeste pluimen