Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-19 12h40
Antwoorden: 38 antwoorden
Wil jij eens opnieuw doen wat je gedaan hebt en dan in die keuzemenu die uitklapt op "Community" klikken? Zie je dan die hele reeks staan of ook weer enkel uw eigen avatar? Of helemaal niks?
EDIT: ik zie op uw screenshot ook staan "profielfoto bijsnijden". Dat vind ik bij mij nergens terug, op geen enkele manier .... 🤔
EDIT 2: mijne nikkel valt: gij werkt vanaf uw smartfoon. Ik vanaf de PC. Dat verklaart de andere layout.
EDIT 3: ik heb het net ook eens via de smartfoon gedaan en ik moet mijn woorden intrekken: het ziet er op de foon exact hetzelfde uit als op de PC. Dus om één of andere reden heb jij dus nog iets anders op uw scherm dan ik. Die "profielfoto bijsnijden", nergens te bespeuren.
@Cdt24801 als ik op dat keuzemenu druk en dan op community kan ik aan de avatars van Tribe, jij had toch ook een Xiaomi als ik me niet vergis. Blijkbaar heeft elkeen een andere versie hoe anders de verschillen verklaren.
Hallo iedereen ik heb eerst mij avatar foto gekozen bij Orange tribe met mijn gsm en dan beetje later heb ik mijn profiel foto gekozen gewoon klikken met u gsm op u profiel foto u kan kiezen selfie nemen of u Facebook nemen u hoefd alleen op u profiel foto te klikken met gsm want ik heb gene computer thuis deze uitleg is hoe dat met u gsm moet oplossen