Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-19 12h40
Antwoorden: 38 antwoorden
@NelsonM schreef:Is het mogelijk om je profiel foto te veranderen?
... knip ...
Er ontstond inderdaad een technisch probleem met de avatars, het is nu opgelost !
Groetjes,
NelsonHet is nochtans voor mij nog steeds niet mogelijk om een andere avatar te kiezen. De lijst is leeg, ik heb zelfs deze blauw-zwarte niet zelf kunnen kiezen, dat was d' office zo toen ik mij registreerde. Aangezien ik nog geen genezer ben kan ik ook niks zelf uploaden. Via facebook is voor mij geen optie.
Hallo @OrdinaryUser,
Het werd inderdaad opgelost voor de nieuwe profielen jammer genoeg werd het nog niet opgelost voor oudere profielen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Klik rechtsboven op je foto- Ga naar profiel -
Klik dan aan de linkerkant op je naam met potloodje.
Vervolgens doe je een foto of avatar zoeken.
Bij mij werkt het niet!
Hetgeen Josette beschreef is NIET de correcte manier. Die methode kun je slechts gebruiken vanaf dat je minstens Aspirant Genezer bent.
De juiste methode is:
Je bent al Leidende verkenner. Nog een kleine inspanning en je wordt bevorderd tot Aspirant Genezer en dan kun je de andere methode gebruiken en ook uw eigen foto uploaden.
Ik ben benieuwd 😉
EDIT: in afwachting kun je steeds een van de andere afbeeldingen kiezen die in het lijstje van Orange staan. Volg de methode ik heb beschreven. Je kan die afbeelding (of avatar, zo heet dat beestje) veranderen zo vaak je wil.