annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Profiel foto veranderen

Topic gestart op: 13-12-19 12h40

Antwoorden: 38 antwoorden

Lucas_E
Aspirant verkenner

Profiel foto veranderen

Is het mogelijk om je profiel foto te veranderen?

Labels (1)
38 ANTWOORDEN 38
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@NelsonM  schreef:

Is het mogelijk om je profiel foto te veranderen?

... knip ...

Er ontstond inderdaad een technisch probleem met de avatars, het is nu opgelost !

Groetjes,
Nelson 

@NelsonM 

Het is nochtans voor mij nog steeds niet mogelijk om een andere avatar te kiezen. De lijst is leeg, ik heb zelfs deze blauw-zwarte niet zelf kunnen kiezen, dat was d' office zo toen ik mij registreerde. Aangezien ik nog geen genezer ben kan ik ook niks zelf uploaden. Via facebook is voor mij geen optie.

Hallo @OrdinaryUser,

Het werd inderdaad opgelost voor de nieuwe profielen jammer genoeg werd het nog niet opgelost voor oudere profielen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Lucas_E  probeer het eens te doen bij uw instellingen. Dan gaat u zien of het lukt. Want bij de ene gaat het blijkbaar wel en de andere blijkbaar niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Klik rechtsboven op je foto- Ga naar profiel - 

Klik dan aan de linkerkant op je naam met potloodje.

Vervolgens doe je een foto of avatar zoeken.

Bij mij werkt het niet!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette  en @Lucas_E 

Hetgeen Josette beschreef is NIET de correcte manier. Die methode kun je slechts gebruiken vanaf dat je minstens Aspirant Genezer bent.

De juiste methode is:

  • Klik rechtsboven op uw profielfoto
  • Klik dan op "Instellingen"
  • In de instellingen, kies de tab "Avatars"
  • Nu kun je een andere afbeelding kiezen als profielfoto en deze bevestigen. Vanaf dat je Aspirant Genezer bent komt daar een optie meer te staan: "upload je eigen foto".
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Je bent al Leidende verkenner. Nog een kleine inspanning en je wordt bevorderd tot Aspirant Genezer en dan kun je de andere methode gebruiken en ook uw eigen foto uploaden.

Ik ben benieuwd 😉

EDIT: in afwachting kun je steeds een van de andere afbeeldingen kiezen die in het lijstje van Orange staan. Volg de methode ik heb beschreven. Je kan die afbeelding (of avatar, zo heet dat beestje) veranderen zo vaak je wil.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen