annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Profiel foto veranderen

Topic gestart op: 13-12-19 12h40

Antwoorden: 38 antwoorden

Lucas_E
Aspirant verkenner

Profiel foto veranderen

Is het mogelijk om je profiel foto te veranderen?

Labels (1)
38 ANTWOORDEN 38
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Movieman  schreef:

@Cdt24801 als ik op dat keuzemenu druk en dan op community kan ik terug aan de afbeeldingen van Tribe

OK, dat zet mij dan alweer op een ander spoor: zij die een persoonlijke avatar geplaatst hebben krijgen nog wel heel de serie van Tribe avatars te zien, zij die één van die Tribe avatars hebben zijn de klos en zien niks meer.

Eens aan @Anonymous en @Sloebers  vragen: zien jullie nog de hele reeks avatars van de community zelf in het avatar menu? Of ook nog enkel jullie eigen foto? Wel doorklikken tot aan de tab "van de community".

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer  schreef:

alleen mijn huidige Avatar te zien en de rest is verdwenen!

Dat maakt het nog vreemder, want jij bent wel een genezer .... En waarom kan ik ze dan nog wel allemaal zien?

Dan moet zeker @patrick2 eens gaan kijken en zeggen hoe het bij hem zit.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@Anonymous @Josette 

Screenshot_2019-12-13-20-19-27-219_com.android.chrome.jpg

Eerst op mijn profielfoto drukken daarna kan ik de avatar bewerken zoals hierboven, druk ik op het driehoekje naast vanaf mijn computer krijg ik een keuzemenu met andere mogelijkheden.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Movieman 

En in het hoofdmenu van de avatars, zie jij daar de hele reeks staan zoals in mijn screenshot?

Om daar naartoe te gaan, klikken op uw foto, dan klikken op "instellingen" en dan de vierde tab "avatars"

Dus niet zoals jij het hebt gedaan.

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen