Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-19 12h40
Antwoorden: 38 antwoorden
@Movieman schreef:
@Cdt24801 als ik op dat keuzemenu druk en dan op community kan ik terug aan de afbeeldingen van Tribe
OK, dat zet mij dan alweer op een ander spoor: zij die een persoonlijke avatar geplaatst hebben krijgen nog wel heel de serie van Tribe avatars te zien, zij die één van die Tribe avatars hebben zijn de klos en zien niks meer.
Eens aan @Anonymous en @Sloebers vragen: zien jullie nog de hele reeks avatars van de community zelf in het avatar menu? Of ook nog enkel jullie eigen foto? Wel doorklikken tot aan de tab "van de community".
@Anonymous @Josette
Eerst op mijn profielfoto drukken daarna kan ik de avatar bewerken zoals hierboven, druk ik op het driehoekje naast vanaf mijn computer krijg ik een keuzemenu met andere mogelijkheden.
En in het hoofdmenu van de avatars, zie jij daar de hele reeks staan zoals in mijn screenshot?
Om daar naartoe te gaan, klikken op uw foto, dan klikken op "instellingen" en dan de vierde tab "avatars"
Dus niet zoals jij het hebt gedaan.