Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-05-20 16h33
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Is het nu mogelijk om de apn te veranderen zodat je een Nat type A,B,C of 1,2 hebt? Deze vraag is al gesteld, maar de antwoorden zijn vaag en begint frustrerend te worden. Ik zie da je orange moet contacteren zodat ze mijn apn publiek kunnen maken en dat heb ik gedaan. Als antwoord krijg ik dat jullie dat niet kunnen doen, maar dat ik dat zelf kan aanpassen door een nieuwe apn aan te maken (onder de naam web.pro.be) Dit heb ik gedaan en het heeft niks verandert. Ik zit nog altijd op Nat type D, waardoor ik 99% van de tijd geen matches kan joinen, niet met mijn vrienden kan spelen of niks kan hosten. Kunnen jullie aub een deftig antwoord geven en niet "contacteer ons op sociale media", want ze weten zelf van niks precies. Als het niet mogelijk is, zeg het dan zodat ik naar een ander betere provider kan gaan! Het is spijtig, want ik ben op zich blij net wat ik heb, maar zet het aub bij jullie advertisement als het bijna onmogelijk is om te kunnen gamen online! Alvast bedankt voor de antwoorden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als ik dat hier allemaal lees ...
Heel droevig van die helpdeskmedewerkers ..
Het is inderdaad eigenlijk heel eenvoudig: van Orange uit moet er een wijziging aan uw systeem doorgevoerd worden. Daarna kun je de nodige instellingen uitvoeren en werkt het allemaal. je kan hier op Tribe getuigenissen vinden van klanten waar ze het wel voor gedaan hebben. je kan het dus niet zelf wijzigen, voor alle duidelijkheid.
En dat voorbehouden voor professionals is bullsh*t
Nogmaals contact opnemen en blijven lastigvallen. je kan met de zoekfunctie die bewuste post eens opzoeken en daarnaar refereren.
Als ik dat hier allemaal lees ...
Heel droevig van die helpdeskmedewerkers ..
Het is inderdaad eigenlijk heel eenvoudig: van Orange uit moet er een wijziging aan uw systeem doorgevoerd worden. Daarna kun je de nodige instellingen uitvoeren en werkt het allemaal. je kan hier op Tribe getuigenissen vinden van klanten waar ze het wel voor gedaan hebben. je kan het dus niet zelf wijzigen, voor alle duidelijkheid.
En dat voorbehouden voor professionals is bullsh*t
Nogmaals contact opnemen en blijven lastigvallen. je kan met de zoekfunctie die bewuste post eens opzoeken en daarnaar refereren.
Vriendelijk bedankt!
Ik vind het spijtig, want ik ben echt blij met hoe snel de verbinding is.
Ik wil gewoon online kunnen gamen en dan zal het een top product zijn. Helaas moet het via een moeilijke weg, maar toch bedankt!