annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Programma tv gids

Topic gestart op: 23-05-20 10h41

Antwoorden: 3 antwoorden

Balou
Ervaren verkenner

Programma tv gids

Ik heb eigenlijk een vervelende voorval.

Ik wou een programma opnemen een film omdat ze te Laat uitgezonden word en wil de volgende dag kijken en wat blijf is maar een 30 min opgenomen is .En de film duurt 1.30u .Hoe komt da

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Balou  dat kan veroorzaakt zijn door een verkeerde programmering van de tv gids , want het blijkt dat programmering van de tv gids en de werkelijkheid niet helemaal correct lopen. 

Bijvoorbeeld je film begon om 20 uur maar door die fout met de tv gids kan de film op 20 uur staan maar het vorig programma nog aan het doorlopen zijn en dat je film dus eigenlijk 21 uur begint. 

Of je hebt in je afstelling van de opnames te weinig tijd genomen. Kijk maar eens bij je instellingen voor je opnames zet deze op een uur op voorhand begint met opnemen en sluit met een uur achteraf van de opname. Dan denk ik dat je redelijk uitkomt , moest een uur niet kunnen neem dan zeker 30 minuten vooraf en achteraf opnemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Balou
Ervaren verkenner

Maar wat kan ik er aan doen aan da probleem om ditnniet meer tegen te komen ik heb al 10 min extra ingesteld per opname .dus ligt aan de tv gids. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Balou  ja tot ver we weten he. Maar er is nog altijd niet echt een bericht gekomen met een oplossing daarvoor. Dus voorlopig iets meer instellen op je opnames. 

Wat je wel eens kan doen is je decoder eens uitzetten met de knop aan de achterzijde. Wacht een paar minuutjes en herstart deze weer misschien is er ondertussen wel een oplossing zonder dat we het weten he.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen