Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-09-19 14h46
Antwoorden: 4 antwoorden
Hllo. Ik ben mijn pukcode vergeten.
Ik werk in zwitserland dus even naar orange gaan is moeilijk.
Ik kan ook niet op klantenzone omdat ik daar ng niet geregistreerd ben..
Hoe kan ik dit oplossen
Je zou kunnen proberen om alsnog u te registreren op uw klantenzone. Dat kan met een mailadres en paswoord.
Je zou natuurlijk ook eens kunnen proberen de klantendienst (telefonisch) ervan te overtuigen van u de PUK code mede te delen. Ik heb dit ooit, lang geleden, eens zo gedaan. Ze vroegen wel de pieren uit mijn neus om mijn identiteit te bewijzen, maar dat was ook goed zo.
Het probleem is dat ik hier niet kan bellen en met een zwitserse nr is dat.... Duur.
En als ik een klantzone login maak wilt hij een sms sturen.
@timmerdje als er iemand is die hier kan bellen met de 5000 kan het zo opgelost zijn. Maar weet niet of er iemand hier is die u kent of nog familie misschien? Is er misschien mogelijkheid tot facebook bericht of twitter ?
Beste,
Ik vrees dat je hiervoor toch telefonisch contact zal moeten opnemen (men moet je identiteit kunnen vaststellen).
Een andere oplossing, indien je je kaartje waaruit je de simkaart drukte nog thuis liggen, dan kan iemand de puk code voor jou aflezen en doorsturen (die staat daar namelijk ook op 🙂 ).
Mijn posts geven mijn persoonlijke mening weer en zijn geenszins een officiëel antwoord van Orange. Ik ben ook gewoon een deelnemer aan het forum als gebruiker.