annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pukcode

Topic gestart op: 06-09-19 14h46

Antwoorden: 4 antwoorden

timmerdje
Aspirant verkenner

Pukcode

Hllo. Ik ben mijn pukcode vergeten. 

Ik werk in zwitserland dus even naar orange gaan is moeilijk.

Ik kan ook niet op klantenzone omdat ik daar ng niet geregistreerd ben.. 

Hoe kan ik dit oplossen 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

@timmerdje 

Je zou kunnen proberen om alsnog u te registreren op uw klantenzone. Dat kan met een mailadres en paswoord.

Je zou natuurlijk ook eens kunnen proberen de klantendienst (telefonisch) ervan te overtuigen van u de PUK code mede te delen. Ik heb dit ooit, lang geleden, eens zo gedaan. Ze vroegen wel de pieren uit mijn neus om mijn identiteit te bewijzen, maar dat was ook goed zo.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
timmerdje
Aspirant verkenner

Het probleem is dat ik hier niet kan bellen en met een zwitserse nr is dat.... Duur. 

En als ik een klantzone login maak wilt hij een sms sturen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@timmerdje  als er iemand is die hier kan bellen met de 5000 kan het zo opgelost zijn. Maar weet niet of er iemand hier is die u kent of nog familie misschien? Is er misschien mogelijkheid tot facebook bericht of twitter ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Beste,

Ik vrees dat je hiervoor toch telefonisch contact zal moeten opnemen (men moet je identiteit kunnen vaststellen).

Een andere oplossing, indien je je kaartje waaruit je de simkaart drukte nog thuis liggen, dan kan iemand de puk code voor jou aflezen en doorsturen (die staat daar namelijk ook op 🙂 ).

 

Mijn posts geven mijn persoonlijke mening weer en zijn geenszins een officiëel antwoord van Orange.  Ik ben ook gewoon een deelnemer aan het forum als gebruiker.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen