annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SMS verzenden mislukt

Topic gestart op: 04-11-20 20h16

Antwoorden: 1 antwoord

Leon1
Aspirant verkenner

SMS verzenden mislukt

Als sms'en sturen naar 1 bepaald (Belgisch) nummer plots niet meer werkt (ontvangstbewijst komt onmiddellijk terug met boodschap "mislukt"), wat kan dit dan betekenen? Ik sms al meer dan 20 jaar, en heb dit nog niet voor gehad. Voor alle duidelijkheid, ik kan nog wel naar andere nummers sms'en, en het nummer in kwestie werkte nog tot een paar dagen geleden.

Soms kan een ontvangstbewijs wel wat later komen wanneer iemand buiten bereik is of de telefoon uitstaat, of uitzonderlijk komt de bevestiging helemaal niet. Maar de "mislukt" boodschap heb ik enkel nog maar voorgehad na een aantal dagen, wanneer het berichtje écht niet kon afgeleverd worden. Maar onmiddellijk mislukt, ik vraag me af wat dit betekent? Nummer of telefoon geblokkeerd? Roaming uitgezet wanneer in het buitenland? Nummer buiten gebruik? Geheugen vol? Netwerk plat? Ik gok maar wat. Enig idee, iemand?

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Leon1  Er kan een probleem zijn bij zijn of haar provider maar ook jij kan geblokkeerd zijn in of haar toestel. Het is dus echt nummer gebonden. Kan je die persoon wel bellen? Als dat gaat dan zou je al eens kunnen vragen of je geblokkeerd bent want misschien is die persoon niet op de hoogte. Het is maar een tip 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen