Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-10-20 01h54
Antwoorden: 4 antwoorden
Wij wonen in een duplex appartement. Boven is de verbinding vaak heel slecht en traag. Wat kunnen we hier aan doen?
@Rubentje2 hebben de tips van van onze waardige collega @Josette je kunnen helpen om het probleem op te lossen ?
Mijn wifi is ook zo draag wat kan ik aandoen
@Ladysirena kan je ook eens zeggen welke wifi je bedoeld ? Gebruik je de wifi van de modem zelf van Orange of heb je er nog een powerline of een AP ( Acces point ) tussen staan of een eigen router ? Dit is wel belangrijke info te weten voor ons om je wat beter en gerichter te kunnen antwoorden.
Kan je natuurlijk al wel mee geven dat je wifi altijd vrij moet staan dus niet dat je signaal vanachter of in een kast moet komen. Opgeruimd staat mooi maar voor de wifi is dat niet zo fijn die zijn signalen komen dan maar stilletjes binnen.
@Rubentje2 goedemorgen,
voor jou ook deze,
Je kan hier eens gaan lezen:
https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/Tips-amp-tricks-Mijn-wifi-is-traag/td-p/76707
of deze,
Succes.