annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Scout badge

Topic gestart op: 13-07-20 04h48

Antwoorden: 17 antwoorden

Julia200326
Gewaardeerd verkenner

Scout badge

Ik ben hier al even en heb ook al een niveau gestegen maar heb steeds die scout badge op orange app niet ontvangen en blijkbaar ontvang je dat gewoon als je lid word en u gsm nummer in geeft, dat heb ik dus gedaan maar dus ik kreeg dat niet. Heb ook mijn app opnieuw geinstalleerd.

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Queen_Malika
Ervaren verkenner

Dat heb ik idd gelezen. Maar mijn probleem is niet hoe ik die pist moet schrijven, maar waar ik die moet vinden. Heb het 1x gevonden na lang zoeken, maar ben vergeten waar...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Julia200326  , @Josette  , @Gregory  , @Vikaatje  

ik heb ook heel lang die badge niet gehad en ook niet zomaar gekregen. Heb dan via de Messenger de situatie uitgelegd en een printscreen gedaan en daarna een week was dat opgelost en zijn de ontbrekende badges erbij gezet. Dus geeft het tijdig aan als je dat wil via Messenger als je niet wil dan laat je het zo je bent het immers niet verplicht.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

Beste ,

Ik heb deze scout badge wel hoor, het kan wel even duren voor deze actief is. Mocht het te lang duren kan je altijd eens bellen naar 5000 om dit eventueel te laten activeren.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Josette
Wijze
Wijze

@TomB  goedemorgen, daar ga ik echt niet

zolang voor aan de telefoon hangen. 😃

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat dit een fout in het systeem is, @Julia200326 

Ik heb die ook niet, en er zijn er nog die deze ook niet gekregen hebben.

Als het belangrijk voor je is zou ik een ze privé bericht via facebook/messenger sturen.

Good luck

Leden met de meeste pluimen