Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-07-20 04h48
Antwoorden: 17 antwoorden
Ik ben hier al even en heb ook al een niveau gestegen maar heb steeds die scout badge op orange app niet ontvangen en blijkbaar ontvang je dat gewoon als je lid word en u gsm nummer in geeft, dat heb ik dus gedaan maar dus ik kreeg dat niet. Heb ook mijn app opnieuw geinstalleerd.
Dat heb ik idd gelezen. Maar mijn probleem is niet hoe ik die pist moet schrijven, maar waar ik die moet vinden. Heb het 1x gevonden na lang zoeken, maar ben vergeten waar...
@Julia200326 , @Josette , @Gregory , @Vikaatje
ik heb ook heel lang die badge niet gehad en ook niet zomaar gekregen. Heb dan via de Messenger de situatie uitgelegd en een printscreen gedaan en daarna een week was dat opgelost en zijn de ontbrekende badges erbij gezet. Dus geeft het tijdig aan als je dat wil via Messenger als je niet wil dan laat je het zo je bent het immers niet verplicht.
Beste ,
Ik heb deze scout badge wel hoor, het kan wel even duren voor deze actief is. Mocht het te lang duren kan je altijd eens bellen naar 5000 om dit eventueel te laten activeren.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Denk dat dit een fout in het systeem is, @Julia200326
Ik heb die ook niet, en er zijn er nog die deze ook niet gekregen hebben.
Als het belangrijk voor je is zou ik een ze privé bericht via facebook/messenger sturen.
Good luck