Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-21 08h51
Antwoorden: 13 antwoorden
Sorry maar het kwam nogal beslist over hoor, ik voelde me niet gehoord, pas nu reageer je op wat ik echt zei... Ik had allang door dat het wel van Orange kwam. En als ik mijn mening niet meer kan geven terwijl ik gisteren nog een reminder krijg met de opmerking dat ik tijd heb tot en met 31/07, dan is dat erg onprofessioneel van hen. Ik weet heus wel hoe onderzoek werkt. Het is echter een zeer belangrijke jaarlijkse enquete waar ik nu gewoon niet eens aan kan deelnemen. Hoe verzinnen ze het? Alsof iemand met dezelfde leeftijd en geslacht niet bepaalde problemen kan gehad hebben met Orange die anders zijn dan die van andere met zelfde leeftijd en geslacht? Toppunt van onprofessioneel onderzoek.
Natuurlijk is het ongepast van Orange en Profacts (de uitvoerder van hun besteld onderzoek), dit wordt in samenspraak beslist allemaal.
Denk ook niet dat je hier iets tegen kan doen @Leentje1973 .
Jammer dat het zo loopt met het onderzoek en de logica weet ik ook niet hierachter. Is het dat ze maar een x aantal profielen zoals die van jou nodig hebben voor het onderzoek of is er een andere oorzaak ? Ik heb ook geen idee wat er achter gaat of hoe dit wordt opgemaakt.
Misschien kan je anders eens contact zoeken met Orange zelf en uitleg vragen over dit onderzoek en dan kan je ook aangeven van kijk ik mocht of kon niet mee doen omdat ze genoeg info zouden hebben omwille van mijn profiel. Misschien krijg je dan ook wel een antwoord hoe en waarom. Het is maar een suggestie natuurlijk.
Weet je eigenlijk waar dit onderzoek over ging ? Dus klant tevredenheid of aanpassingen van packs of wat een klant zoekt in de packs bij Orange? of hoe Orange in het algemeen is ?
Hallo
Ik heb idd een mail gestuurd naar Orange.
Wat er achter zit, is helemaal niet belangrijk: het is onprofessioneel en niet ok. Ook van die onderzoeksdiensten maken fouten.
Ook ik heb het recht mijn ervaring door te geven. Sinds wanneer zijn geslacht en leeftijd bv de belangrijkste info om je ervaring door te geven. Dit lijkt wel een grap. En ook gisteren nog gekregen "u kan dit nog doen tot 31/07". Dan is er geen uitleg nodig en weet je dat zij in fout zijn.
Het was een grote enquete want 12 minuten is niet niks. En aangezien ik in de zomer toch wel een minder goede ervaring had, wou ik dit toch doorgeven. En dan krijg zo een antwoord. Ik dacht eerst dat het een grap was. Is een enórme blunder, weet je.
Conclusie: mijn ervaring raakt niet in hun onderzoek en bijhorende maatregelen. En dat omdat ik een vrouw ben van een bepaald geboortejaar uit een bepaalde regio met een bepaalde burgerlijke status: dit was al voldoende. Pure luiheid.
Natuurlijk de geknipte kans om dit er nog eens goed in te wrijven Erg boos door onterechte schorsing - Tribe (orange.be)
Alsof 1 antwoord veel invloed zal hebben op de uitslag van de enquête
Waarom probeer jij continu de boodschap te geven en "in te wrijven" dat 1 klant niet telt? (vorige keer ook al) Is toch onzin?
Of dat iemand niet hoeft te zeuren om een onterechte schorsing die maanden duurt waarbij ook geld werd afgehouden dat je niet terugkreeg?
Waarom zou jij mensen ontmoedigen op te komen voor hun betaald contract?
Ik wil jou wel eens zien, als jij plots afgesneden wordt van je telecom en je geld niet terugkrijgt, en dit maandenlang.
Ze hebben overigens geluisterd toen, en het geld toen teruggestort, toen ik het zei van die negatieve reclame wat mijn enige middel nog leek. Dus blijkbaar wordt er toch wel geluisterd.