annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Survey Orange: niet elke klant mag mening geven blijkbaar

Topic gestart op: 27-07-21 08h51

Antwoorden: 13 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

Survey Orange: niet elke klant mag mening geven blijkbaar

Ik kreeg de survey van Orange waaraan ik kon deelnemen tot eind juli. Deze zou +/- 12minuten duren om in te vullen. Ik kreeg gisteren een reminder hiervoor, dit kon tot 31/07 ingevuld worden.

Ik wou graag mijn mening geven over een paar zaken waarover ik echt niet tevreden was.

Maar na amper 1 min parameters invullen over mijzelf (vrouw, leeftijd, burgerlijke status ed) ik kreeg de mededeling dat ze al genoeg meningen hebben van mensen die een profiel zoals ik hebben.

Na 1min was de survey al afgelopen: ik heb dus mijn mening als klant gewoon NIET kunnen geven, ik mocht niet meedoen "We hebben al genoeg inzendingen van mensen met een profiel zoals u".

Een échte schande.

Hoe is dit mógelijk?? Dus mijn mening wordt niet meer gevraagd en mijn ervaring zal dus niet worden meegenomen??
Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Leentje1973
Veteraan verkenner

Sorry maar het kwam nogal beslist over hoor, ik voelde me niet gehoord, pas nu reageer je op wat ik echt zei... Ik had allang door dat het wel van Orange kwam. En als ik mijn mening niet meer kan geven terwijl ik gisteren nog een reminder krijg met de opmerking dat ik tijd heb tot en met 31/07, dan is dat erg onprofessioneel van hen. Ik weet heus wel hoe onderzoek werkt. Het is echter een zeer belangrijke jaarlijkse enquete waar ik nu gewoon niet eens aan kan deelnemen. Hoe verzinnen ze het? Alsof iemand met dezelfde leeftijd en geslacht niet bepaalde problemen kan gehad hebben met Orange die anders zijn dan die van andere met zelfde leeftijd en geslacht? Toppunt van onprofessioneel onderzoek.

Natuurlijk is het ongepast van Orange en Profacts (de uitvoerder van hun besteld onderzoek), dit wordt in samenspraak beslist allemaal.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Denk ook niet dat je hier iets tegen kan doen @Leentje1973 . 

Jammer dat het zo loopt met het onderzoek en de logica weet ik ook niet hierachter. Is het dat ze maar een x aantal profielen zoals die van jou nodig hebben voor het onderzoek of is er een andere oorzaak ? Ik heb ook geen idee  wat er achter gaat of hoe dit wordt opgemaakt. 

Misschien kan je anders eens contact zoeken met Orange zelf en uitleg vragen over dit onderzoek en dan kan je ook aangeven van kijk ik mocht of kon niet mee doen omdat ze genoeg info zouden hebben omwille van mijn profiel. Misschien krijg je dan ook wel een antwoord hoe en waarom. Het is maar een suggestie natuurlijk. 

Weet je eigenlijk waar dit onderzoek over ging ? Dus klant tevredenheid of aanpassingen van packs of wat een klant zoekt in de packs bij Orange? of hoe Orange in het algemeen is ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Hallo

Ik heb idd een mail gestuurd naar Orange.

Wat er achter zit, is helemaal niet belangrijk: het is onprofessioneel en niet ok. Ook van die onderzoeksdiensten maken fouten. 

Ook ik heb het recht mijn ervaring door te geven. Sinds wanneer zijn geslacht en leeftijd bv de belangrijkste info om je ervaring door te geven. Dit lijkt wel een grap. En ook gisteren nog gekregen "u kan dit nog doen tot 31/07". Dan is er geen uitleg nodig en weet je dat zij in fout zijn. 

Het was een grote enquete want 12 minuten is niet niks. En aangezien ik in de zomer toch wel een minder goede ervaring had, wou ik dit toch doorgeven. En dan krijg zo een antwoord. Ik dacht eerst dat het een grap was. Is een enórme blunder, weet je.

Conclusie: mijn ervaring raakt niet in hun onderzoek en bijhorende maatregelen. En dat omdat ik een vrouw ben van een bepaald geboortejaar uit een bepaalde regio met een bepaalde burgerlijke status: dit was al voldoende. Pure luiheid.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Natuurlijk de geknipte kans om dit er nog eens goed in te wrijven Erg boos door onterechte schorsing - Tribe (orange.be)

Alsof 1 antwoord veel invloed zal hebben op de uitslag van de enquête 

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Waarom probeer jij continu de boodschap te geven en "in te wrijven" dat 1 klant niet telt? (vorige keer ook al) Is toch onzin? 

Of dat iemand niet hoeft te zeuren om een onterechte schorsing die maanden duurt waarbij ook geld werd afgehouden dat je niet terugkreeg?

Waarom zou jij mensen ontmoedigen op te komen voor hun betaald contract?

Ik wil jou wel eens zien, als jij plots afgesneden wordt van je telecom en je geld niet terugkrijgt, en dit maandenlang.

Ze hebben overigens geluisterd toen, en het geld toen teruggestort, toen ik het zei van die negatieve reclame wat mijn enige middel nog leek. Dus blijkbaar wordt er toch wel geluisterd.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen