annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tariefwijziging met Smartphone

Topic gestart op: 06-04-20 16h05

Antwoorden: 8 antwoorden

Samad
Ervaren verkenner

Tariefwijziging met Smartphone

OPGELOST

Kan ik na een tariefaanpassing naar Go Intense met SmartData na één maand terug naar Go Plus met SmartData? En ik ben daarvoor van Koala Smartphone naar Go Intense SmartData overgeschakeld, en had daarop een korting van 6 maanden>gaat die korting mee naar Go Intense?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @Samad 

Als het een korting via retentie dan kunnen ze dat inderdaad toevoegen. Ik dacht dat het om de online promo ging. Retentie kan alles, topteam. 😅

Groeten,
Shop medewerker
Tom 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Samad
Ervaren verkenner

De korting van 6 x 8,75€ heb ik gekregen van dienst Retentie van de Customer Service, men zei mij de 1st-volgende factuur na de Tarifchange af te wachten, indien de korting niet is doorgevoerd even 5000 bellen want daar hebben ze die wel in het logboek staan, de toekenning van 6 mnd korting. Dus ga ik de factuur eerst afwachten en het dan bekijken. Toch super voor de feedback!

TomB
Orange-werknemer

Beste @Samad 

Als het een korting via retentie dan kunnen ze dat inderdaad toevoegen. Ik dacht dat het om de online promo ging. Retentie kan alles, topteam. 😅

Groeten,
Shop medewerker
Tom 

patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  en omdat de korting door retention is gegeven dan blijft deze bestaan. Dus elk tarief kan worden gewijzigd dat gaat geen invloed hebben omdat retention deze korting apart heeft staan en niet gelinkt is aan het abonnement.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Superbonbon
Ervaren genezer

Nogmaals bedankt @TomB dat je de tijd hebt genomen om vragen op het forum te beantwoord 👍.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen