Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-03-21 00h03
Antwoorden: 11 antwoorden
Te regelmatige uitval van het vast intern.
Ik ben nieuw hier in de Lounge en weet niet goed hoe je nu technische ondersteuning kunt krijgen van Orange.
Een simpel support@orange.be bestaat precies niet.
@Peter1964 kun je wat meer details geven zodoende dat andere Tribers jou misschien kunnen meehelpen?
De plaats waar je het beste geholpen kan worden volgens mij is een berichtje sturen naar het web care team via Facebook of Twitter.
Bvb...tijdens tv kijken merk ik dat de TV app (afstandsbediening van Orange) op gsm niet reageert. Is iedere dag een probleem. Dan zie ik op gsm het WiFi-icoontje met een !-teken erbij.
Dan is er nog verbinding met de router maar geen internet-connectie.
Dan kun je alleen maar wachten.
Router dan ook al gereset, geen resultaat.
De digibox gereset, geen resultaat.
Geen andere router in gebruik.
Enz
@Peter1964 Kun je even je primary DNS op 1.1.1.1 zetten in de modem en de secondary op 1.0.0.1 ?
Heb een tijd geleden ook problemen gehad en dit heeft het opgelost.
Misschien helpt het, misschien niet - maar het kan in alle geval geen kwaad
Hoe ? Je DNS wijzigen in het geval van een incident - TC... - Tribe (orange.be)
of Je DNS wijzigen in het geval van een incident - TC... - Tribe (orange.be)
Info over 1.1.1.1 What is 1.1.1.1? | Cloudflare
Ik heb een probleem met vaste telefonie en zit niet op facebook. Hoe kan ik dit dan wel melden als er geen mail meer kan?
Als je geen Facebook of Twitter hebt is naar het nummer 5000 bellen de enige optie denk ik.