annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Te regelmatige uitval van het vast interne

Topic gestart op: 10-03-21 00h03

Antwoorden: 11 antwoorden

Peter1964
Aspirant verkenner

Te regelmatige uitval van het vast interne

Te regelmatige uitval van het vast intern.

Ik ben nieuw hier in de Lounge en weet niet goed hoe je nu technische ondersteuning kunt krijgen van Orange.

Een simpel support@orange.be bestaat precies niet.

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Peter1964  

Kan je ons meer informatie geven over je verbinding en hoe je op internet verbinding maakt ? 

Enkel met meer informatie kunnen we je beter en gerichter helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Peter1964 @Heb je al naar het nr 5000 gebeld en hulp gevraagd aan de technische dienst.

zij helpen u zeer graag verder en kijken ook wat er fout loopt .

Of @patrick2 @kan jou ook misschien helpen met je probleem .

fijne dag verder .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Peter1964  

Kan je ook meer informatie geven hoe je verbinding maakt met het internet? En staat er ook een eigen router of iets tussen ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Peter1964  goedemorgen,

van mij krijg je eerst deze:

 Tagnieuw.jpg

Om op je vraag te antwoorden kan je contact opnemen met het nr 5000 op te bellen.

Of je gaat via FB- Messenger en doe daar dan een berichtje. Inderdaad mailen kan niet meer!

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes ermee.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen