annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefoonnummer onbekend

Topic gestart op: 13-11-19 20h31

Antwoorden: 9 antwoorden

Nelleke
Ervaren verkenner

Telefoonnummer onbekend

Weet er toevallig iemand hoe het komt, dat wanneer ik een nummer uit mijn contacten bel, ik krijg dat deze niet bestaat. Maar als mijn man exact dezelfde nummer belt, dit wel lukt? 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Nelleke
Ervaren verkenner

Ik heb tot nu toe geen problemen meer gehad met bellen. Ook niet naar dat nummer. Raar ! Toch bedankt iedereen voor de reacties en hulp. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

geen probleem, graag gedaan.

Blij dat het opgelost is, hoe dan ook Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Nelleke
Ervaren verkenner

Merci voor de reactie. We hebben dezelfde provider, maar verschillende abonnementen. Het rare is dat deze voormiddag ik er naar kon bellen en deze namiddag niet meer. Ik gebruikte de nummer uit mijn contacten en mijn man de nummer die ik dicteerde uit mijn contacten. Het terugbellen heb ik niet gevraagd (was secretariaat van dokterspraktijk). 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Nelleke 

OK, dan ga ik nog eens een andere vraag stellen. Rond het tijdstip dat je er niet door geraakte, heb je dan nog andere belletjes gedaan of geprobeerd te doen? Indien ja, lukten die wel?

En heb je later nog eens geprobeerd dat nummer te bellen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Nelleke
Ervaren verkenner

Ik heb geen andere telefoons meer gedaan rond dat tijdstip, nee. Heb er eigenlijk niet aan gedacht sinds ik had wat ik nodig had.

En de betalingen gebeuren automatisch bij mij. Ik krijg daar ook altijd bericht van. Dus daar ligt het niet aan. 

Leden met de meeste pluimen