Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-04-24 13h24
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Voor de rest is daar geen cadeau van, welke vorm ook, aan verbonden. Aan geen enkele badge die gelinkt is aan het verkrijgen/behalen van een hogere rang is dat het geval.
Voor de volledigheid nog even dit toevoegen. Een rang (Tribe scout, verkenner, genezer, sjamaan) geldt ook als een badge Orange Thank You. Per veelvoud van 3 badges daarin kun je een cadeau kiezen
Veel antwoorden op mensen die iets plaatsen en bij 3 orange badges krijg je een thank you cadeau
heb je ook graag cadeau-kes, ik ook k' zou ne hint geven, als ik hoor dat kik wat ga krijgen ik geef gratis hintjes , vb, mijn telefoon is versleten, ik zie dat glas dat is zwart enz maar eerlijk het lukt niet vele, maar als bij u moest lukken laat het weten dan doe ik mee, gratis dat is mijn lievelings woord , groetjes he
Ik ven hier ook voor je moet normaal op een reactie beantwoorden en zelf vragen stellen.
Ik ben daar ook voor 😋