annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tribe verkenner badge

Topic gestart op: 12-04-24 13h24

Antwoorden: 8 antwoorden

Kendraguerra
Aspirant verkenner

Tribe verkenner badge

OPGELOST

Hoe verdien je een Tribe verkenner badge en wat is het cadeau 🙂

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Voor de rest is daar geen cadeau van, welke vorm ook, aan verbonden. Aan geen enkele badge die gelinkt is aan het verkrijgen/behalen van een hogere rang is dat het geval.

Voor de volledigheid nog even dit toevoegen.  Een rang (Tribe scout, verkenner, genezer, sjamaan) geldt ook als een badge Orange Thank You.  Per veelvoud van 3 badges daarin kun je een cadeau kiezen

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
fregilcy
Veteraan verkenner

heb je ook graag cadeau-kes, ik ook k' zou ne hint geven, als ik hoor dat kik wat ga krijgen ik geef gratis hintjes , vb, mijn telefoon is versleten, ik zie dat glas dat is zwart  enz maar eerlijk het lukt niet vele, maar als bij u moest lukken laat het weten dan doe ik mee, gratis dat is mijn lievelings woord , groetjes he 

0 pluimen
Soul
Gewaardeerd verkenner

Ik ven hier ook voor je moet normaal op een reactie beantwoorden en zelf vragen stellen.

0 pluimen
dhsbr
Gewaardeerde scout

Ik ben daar ook voor 😋

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kendraguerra 

Deze badge verdien je eenvoudigweg door de overeenstemmende rang te behalen op Tribe. Het is een erkenning van uw aanwezigheid op en deelname aan dit forum.

Voor de rest is daar geen cadeau van, welke vorm ook, aan verbonden. Aan geen enkele badge die gelinkt is aan het verkrijgen/behalen van een hogere rang is dat het geval.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen