Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-07-22 17h36
Antwoorden: 12 antwoorden
We kunnen verbinden met de Wi-Fi maar we hebben geen internet, op alle gsm's, computer en netflix op de tv, maar we kunnen wel nog naar de tv kijken
Dat zou een probleem kunnen zijn maar dat betekend dus dat je al een aantal dagen zonder diensten zit ?
Want als ik je topic nog eens herlees geef je geen info over sinds wanneer je zonder internet zit , of je bekabeld wel internet hebt , is allemaal belangrijke info. Heb je al eens de klantendienst gebeld ? branden er lichtjes op je modem ?
Allemaal vragen die je standaard hebt op de klantendienst maar die info kan je hier ook vermelden zodat we een beter beeld kunnen vormen.
Wij zijn geen klantendienst maar met de juiste info kunnen we je wel al in de juiste richting zetten en nu weten we enkel je hebt geen internet en vaste lijn , je tv werkt en dat is het.
Vandaag hebben we geen wifi gisteren alleen in de ochtend, eergisteren wel en woensdag en donderdag ook geen wifi.
Het lichtje van de modem brandt en we hebben de klantendienst proberen bellen maar niemand nam op. Bekabeld werkt het ook niet.
We kunnen verbinden met de Wi-Fi maar we hebben geen internet, op alle gsm's, computer en netflix op de tv, maar we kunnen wel nog naar de tv kijken. De vaste telefoon werkt ook niet. Er zijn werken in de buurt maar ik weet niet voor hoelang.
Waarom je twee keer dezelfde topic plaatst is me een raadsel maar ik heb je nieuwe bericht hierbij geplaatst.
Je gaat er niet sneller door geholpen zijn om je bericht twee keer te posten.
Omdat het eerste bericht niet volledig was.
De vaste telefoon werkt ook niet.