annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbonden zonder internet

Topic gestart op: 20-07-22 17h36

Antwoorden: 12 antwoorden

Gerbendesmet
Gewaardeerd verkenner

Verbonden zonder internet

We kunnen verbinden met de Wi-Fi maar we hebben geen internet, op alle gsm's, computer en netflix op de tv, maar we kunnen wel nog naar de tv kijken

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@Gerbendesmet 

Dat zou een probleem kunnen zijn maar dat betekend dus dat je al een aantal dagen zonder diensten zit ? 

Want als ik je topic nog eens herlees geef je geen info over sinds wanneer je zonder internet zit , of je bekabeld wel internet hebt , is allemaal belangrijke info. Heb je al eens de klantendienst gebeld ? branden er lichtjes op je modem ? 

Allemaal vragen die je standaard hebt op de klantendienst maar die info kan je hier ook vermelden zodat we een beter beeld kunnen vormen. 

Wij zijn geen klantendienst maar met de juiste info kunnen we je wel al in de juiste richting zetten en nu weten we enkel je hebt geen internet en vaste lijn , je tv werkt en dat is het. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gerbendesmet
Gewaardeerd verkenner

@patrick2

Vandaag hebben we geen wifi gisteren alleen in de ochtend, eergisteren wel en woensdag en donderdag ook geen wifi.

Het lichtje van de modem brandt en we hebben de klantendienst proberen bellen maar niemand nam op. Bekabeld werkt het ook niet.

0 pluimen
Gerbendesmet
Gewaardeerd verkenner

We kunnen verbinden met de Wi-Fi maar we hebben geen internet, op alle gsm's, computer en netflix op de tv, maar we kunnen wel nog naar de tv kijken. De vaste telefoon werkt ook niet. Er zijn werken in de buurt maar ik weet niet voor hoelang.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gerbendesmet 

Waarom je twee keer dezelfde topic plaatst is me een raadsel maar ik heb je nieuwe bericht hierbij geplaatst. 

Je gaat er niet sneller door geholpen zijn om je bericht twee keer te posten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gerbendesmet
Gewaardeerd verkenner

Omdat het eerste bericht niet volledig was.

De vaste telefoon werkt ook niet.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen