Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-04-20 11h43
Antwoorden: 18 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Dvd0071 als dat ging dan deden we dat direct natuurlijk. Maar het is inderdaad wel dat bij de meeste ( de verplichte thuis blijvers ) de verveling begint , denk ik toch. Ik ga nog wel een langere tijd thuis zijn vrees ik maar goed ik verveel mij ook bij vele momenten.
@Dvd0071 als dat ging dan deden we dat direct natuurlijk. Maar het is inderdaad wel dat bij de meeste ( de verplichte thuis blijvers ) de verveling begint , denk ik toch. Ik ga nog wel een langere tijd thuis zijn vrees ik maar goed ik verveel mij ook bij vele momenten.
Ik ben een nieuw spel begonnen op mijn playstation. "God of War". Ligt al een tijdje in mijn kast, maar nu heb ik tijd om er eens aan te beginnen.
En dan ook eens mijn ramen gewassen, zo hou ik mij op dit moment bezig. Maar met dit weer zit ik liever met vrienden op een terras. We moeten met zijn allen toch nog proberen vol te houden.
@Anonymous aan de playstation zou ik ook nog eens kunnen doen maar de goesting is ver te zoeken.
Wegens de gezondheid op dit moment zal zwaarder werk niet gedaan kunnen worden dus geen vensters wassen.
Dat terras lijkt me wel wat ,lekker dan maar in de tuin , pc open zetten en iedereen uitnodigen via de skype. Hoe vindingrijk we niet moeten zijn nu.
Haha super game wel niet het gemakkelijkste maar toch vette game
Vraagje hoe lang durrt het heigenlijk voor ik mijn tribe scout of verkenner badge krijg ?grtz
@Dvd0071 dat ligt er aan .... Het hangt af hoeveel je post en pluimen je geeft en krijgt en je lidmaatschap dus hoe lang je hier actief / lid bent. Je kan hier drie maanden actief en lid zijn en 3000 posten in eens plaatsen en 1000 pluimen ontvangen maar dat wil niet zeggen dat je dan ook ineens in rangen gaat stijgen. als je dat nu in een jaar doet is het weer wat anders. Dus geleidelijk aan zal dat komen. Ik en @Cdt24801 hebben er ook heel lang over gedaan om tot sjamaan te komen.